اخبار داغ

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان:

۳۰۰۰ تن مواد خوراکی احتکار شده در سیستان وبلوچستان کشف شد

۳۰۰۰ تن مواد خوراکی احتکار شده در سیستان وبلوچستان کشف شد
فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان از کشف بیش از 3هزار تن مواد خوراکی احتکارشده و 350 هزار لیتر سوخت قاچاق در طول 10روز گذشته خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، فرمانده نیروی انتظامی استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران انتظامی استان در طول 10 روز گذشته 3هزار و162 تن و 300کیلوگرم مواد غذایی احتکار شده به ارزش 83 میلیارد و 700میلیون ریال را کشف کردند.
 سردار  محمد قنبری افزود: در طول این مدت 350 هزار لیتر سوخت قاچاق نیز کشف شده است.
وی بیان کرد: کشف 40 میلیارد ریال لوازم خانگی احتکار شده و 3میلیارد و 700 میلیون ریال انواع کالای قاچاق از دیگر نتایج طرح های پلیس استان در مبارزه با احتکار و قاچاق در این مدت بوده است.

کشف 125راس دام قاچاق در زاهدان
فرمانده انتظامی زاهدان نیز از کشف 125راس دام قاچاق در بازرسی از 2 خودرو خبر داد.
سرهنگ علی عارف نژاد گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز روز گذشته ماموران این فرماندهی با کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به شهر زاهدان به 2 دستگاه کامیون مشکوک شدند.
وی افزود: ماموران انتظامی پس از بررسی مدارک بار این خودروها در بازرسی از آنها تعداد 125 رأس گوسفند قاچاق به ارزش 8 میلیارد و 75 میلیون ریال کشف کردند.
فرمانده انتظامی زاهدان با اشاره به توقیف خودروها بیان کرد: افراد متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
, کشف 125راس دام قاچاق در زاهدان,
,
,
,
,
,
,
,  ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه