اخبار داغ

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان:

خرید بیش از ۴۰۰ هزارتن گندم در استان زنجان/ ۵۰ درصد مطالبات گندم‌کاران استان پرداخت شد

خرید بیش از ۴۰۰ هزارتن گندم در استان زنجان/ ۵۰ درصد مطالبات گندم‌کاران استان پرداخت شد
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به خرید گندم در استان زنجان گفت: بیش از 400 هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی خریداری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه سال گذشته مجموع خرید گندم در استان زنجان به ۱۹۵ هزار تن رسید، اظهار کرد: امسال تاکنون 400 هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه رکورد خرید گندم امسال پس از نه سال در استان زنجان شکسته می‌شود، ارزش این میزان خرید را حدود 530 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: از این میزان 230 میلیارد تومان معادل 50 درصد بهای گندم های تحویلی به سیلو ها به حساب کشاورزان واریز شده است.

,

جعفری بیان کرد: با توجه به اهتمام و حساسیت دولت به منظور تامین و پرداخت بهای محصولات خریداری شده بویژه گندم، امسال شرایط پرداخت وجوه و تسویه حساب کشاورزان بسیار مطلوب تر از سال گذشته بوده است.

,

وی با اشاره به فعالیت ۳۸ مرکز خرید گندم در استان زنجان عنوان کرد: خرید گندم در تمامی مراکز استان بدون هیچ مشکلی در حال انجام است و کار خرید تا اطلاع ثانوی متناسب با زمان برداشت مناطق سردسیر ادامه خواهد داشت.

,

گفتنی است، امسال هر کیلوگرم گندم به قیمت یک هزار و 300 تومان از کشاورزان خریداری می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه