اخبار داغ

در جلسه شورای شهر کرج مطرح شد؛

شفقی برای اعلام نامزدی کرسی شهردار باید از فرمانداری استعفا دهد/ انتخاب ۵۰ پست کلیدی با حکم سرپرستی!

شفقی برای اعلام نامزدی کرسی شهردار باید از فرمانداری استعفا دهد/ انتخاب ۵۰  پست کلیدی با حکم سرپرستی!
پیش از ظهر امروز یکشنبه هشتاد و دومین جلسه رسمی شورای شهر کرج با حضور اعضا و اصحاب رسانه برگزار شد. ‍
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تیتریک، پیش از ظهر امروز یکشنبه هشتاد و دومین جلسه رسمی شورای شهر کرج با حضور اعضا و اصحاب رسانه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

سارا دشتگرد رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج شرط حضور سیروس شفقی به عنوان کاندیدای شهرداری کرج انصراف از سمت فرمانداری کرج اعلام کرد و با تاکید بر اینکه سرپرست شهرداری کرج از روز چهارشنبه بدون اعلام مرخصی در راس امور حضور نداشته است گفت: ابتدای هفته جاری عدم حضور چندروزه خود در شهرداری را به شورای شهر اعلام کرده است

,

در ادامه نائب رئیس شورای شهر کرج ضمن اعلام گلایه مندی نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی درباره عدم انتخاب شهردار گفت: با توجه به اتمام سه ماهه سرپرستی شهرداری کرج باید سریعا تکلیف شهردار مشخص شود.

,

وحیدی با اشاره به اینکه نباید انتخاب و گزینش افراد برای پست های کلیدی سلیقه ای باشد افزود: تا کنون انتخاب 50 پست کلیدی و اساسی با حکم سرپرستی شهرداری انجام شده است و در حال حاضر شهرداری کرج تاوان نفوذ افرادی در امور شهر را پس می دهد که با قدرت وارد بدنه شهرداری و تصمیمات مهم مدیران اجرایی در این مورد شده‌ اند.

,

در ادامه رأی‌ گیری درباره اعلام انصراف محمدرضا احمدی ‌نژاد گزینه منتخب شهرداری کرج اعلام شد که و با 10 رأی موافق به تصویب رسید.

,

همچنین عباس زارع رئیس کمیسیون برنامه‌ و بودجه شورای شهر کرج گفت: باید به ‌جای انتخاب مجدد سرپرست، رأی‌گیری در خصوص گزینه نهایی برای تصدی کرسی شهردار کرج انجام شود.

,

و اما سارا دشتگرد به واسطه بازی ندادن ۵ عضو شورای شهر در تصمیم گیری های شورای شهر اعضای اکثریت را به چالش ۶ جلسه ۸ نفره تهدید کرد و از اعضای اکثریت خواست تا مفهوم جلسه ۸ نفره را از حقوقدانان بپرسند،  اگر چه مفهوم این عبارات این است، در صورتی که ۵ عضو شورا در ۶ جلسه حاضر نشوند شورای شهر از رسمیت افتاده و موجب انحلال آن خواهد شد.

,

در خاتمه به خواسته رئیس شورا پیشنهاد شد روز دوشنبه ساعت 15 جلسه ای غیرعلنی برای بررسی نقطه نظرات اعضای شورا و همچنین بررسی عملکرد سرپرست کنونی شهرداری کرج جلسه ای برگزار شود.

,

 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه