اخبار داغ

تحولات مناطق مرزی عراق_سوریه؛

حمله موشکی رزمندگان عراقی علیه مواضع گروه تروریستی داعش+ نقشه میدانی

حمله موشکی رزمندگان عراقی علیه مواضع گروه تروریستی داعش+ نقشه میدانی
ده‌ها تن از عناصر تروریستی داعش در اثر حمله موشکی رزمندگان عراقی کشته و زخمی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ نیروهای اطلاعات عراقی موفق شدند گروهی از عناصر تروریستی داعش را در مناطق مرزی با کشور سوریه شناسایی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

سایت خبری «الحشد نت» وابسته به بسیج مردمی عراق اعلام کرد: نیروهای مشترک عراقی موفق شدند گروهی از عناصر تروریستی داعش را در بخش غربی استان الانبار و در نزدیکی مرز کشور سوریه شناسایی کنند و سپس اطلاعات را در اختیار یگان موشکی نیروهای بسیج مردمی قرار دهند.

,

یگان موشکی نیروهای بسیج مردمی نیز بعد از دریافت اطلاعات، منطقه را به‌صورت دقیق بررسی کردند و سپس حمله گسترده‌ای را علیه مواضع داعش آغاز کردند.

,

به گفته منابع میدانی، یگان موشکی نیروهای بسیج مردمی در این عملیات دقیق موفق شدند ده‌ها تروریست داعش را کشته و زخمی کنند و خسارت زیادی را به تجهیزات نظامی آن‌ها وارد کنند.

,

بر اساس اطلاعات منتشرشده، گروهی مشترک از نیروهای بسیج مردمی، پلیس محلی و نیروهای امنیتی در مناطق غربی استان الانبار و هم‌مرز با کشور سوریه مستقرشده‌اند تا تحرکات عناصر مخفی داعش در منطقه را شناسایی کنند تا از حمله احتمالی تکفیری‌ها به مواضع نیروها جلوگیری کنند.

,

بر اساس اعلام رسانه‌های عراقی، بخش‌های غربی استان الانبار به دلیل بیابانی بودن و نزدیک بودن به پایگاه آمریکایی موجود در «التنف» استان حمص سوریه، محل مناسبی برای رشد گروه تروریستی داعش است.

,

گروه تروریستی داعش از بهار سال 93 توانستند بخش وسیعی از استان الانبار شامل مناطق «فلوجه، الرمادی، القائم، الرطبه، کبیسه، النخیب و ...» را تحت اشغال خود دربیاوردند و هزاران تن از ساکنان مناطق را به طرز وحشیانه‌ای ذبح کنند.

,

نیروهای بسیج مردمی، عشایر اهل سنت منطقه، نیروهای امنیتی و پلیس فدرال عراق در چهار سال گذشته توانستند با عملیات متعدد، به حضور گروه تروریستی داعش در استان پایان دهند و بیش از 99 هزار کیلومترمربع از خاک استان را از وجود تکفیری‌ها پاک‌سازی کنند.

,

نقشه اختصاصی صاحب نیوز از آخرین وضعیت میدانی استان الانبار

, نقشه اختصاصی صاحب نیوز از آخرین وضعیت میدانی استان الانبار, صاحب نیوز,

الحشد نت

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه