اخبار داغ

تحولات ساحل غربی یمن؛

کشته و زخمی شدن 400 شورشی در درگیری با رزمندگان انصارالله+ تصاویر و نقشه میدانی

کشته و زخمی شدن 400 شورشی در درگیری با رزمندگان انصارالله+ تصاویر و نقشه میدانی
رزمندگان انصارالله یمن در محور ساحلی استان الحدیده موفق شدند 400 شورشی وابسته به ائتلاف را کشته و زخمی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ درگیری بین شورشیان وابسته به ائتلاف «عربی، غربی و صهیونیستی» با رزمندگان مقاومت انصارالله و ارتش یمن در مناطق مختلف استان ساحلی «الحدیده» شدت گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

شبکه خبری «المسیرة نت» یمن اعلام کرد: صدها تن از شورشیان موجود در محور جنوب شرقی فرودگاه شهر الحدیده، حمله گسترده‌ای را با پشتیبانی دریایی و هوایی ائتلاف علیه مواضع نیروهای یمنی در منطقه «الدریهمی» آغاز کردند.

,

نیروهای یمنی مستقر در ایستگاه‌های دفاعی شمالی، غربی و جنوبی منطقه متوجه تحرکات شورشیان شدند و از همان ابتدا با استفاده از موشک‌های حرارتی چند خودروی نظامی وابسته به شورشیان را منهدم کردند.

,

سپس نیروها به‌منظور توقف پیشروی شورشیان با آن‌ها درگیر شدند و توانستند باوجود حمله هوایی و دریایی ائتلاف با چند کمین موفقیت‌آمیز، مزدوران را در منطقه زمین‌گیر کنند.

,

به گفته منابع میدانی، رزمندگان یمنی بعد از درگیری نفس‌گیر موفق شدند حمله شورشیان را به‌طور کامل خنثی کنند و حدود 350 تن از آن‌ها را در منطقه کشته و زخمی کنند.

,

نیروهای یمنی همچنین در این عملیات توانستند بیش از 20 خودروی نظامی ازجمله مجهز به دوشکای شورشیان را منهدم کنند و مقادیر زیادی از مهمات را به غنیمت بگیرند.

,

از محور مناطق «الفازه، تحیتا، جبلیه و ...» نیز خبر می‌رسد، حمله‌های شورشیان با پشتیبانی ائتلاف علیه مواضع نیروهای یمنی به نتیجه نرسیده است و در تمام محورها با شکست روبرو شده‌اند.

,

بر اساس اطلاعات منتشرشده، رزمندگان یمنی در محورهای ذکرشده همچنین توانسته‌اند با کشته و زخمی کردن حداقل 100 شورشی، آن‌ها را از مناطق فراری دهند.

,

بیش از 70 درصد از استان الحدیده شامل مناطق شمالی، مرکزی و شرقی تحت کنترل رزمندگان انصارالله و ارتش یمن است و بخش‌هایی از مناطق غربی و جنوبی ازجمله «حیس، الخوخه، مغرس و ...» تحت اشغال شورشیان وابسته به ائتلاف است.

,

نقشه اختصاصی صاحب نیوز از آخرین تحولات استان الحدیده

, نقشه اختصاصی صاحب نیوز از آخرین تحولات استان الحدیده, صاحب نیوز,

انتهای پیام/ المسیرة نت

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه