اخبار داغ

مدیرعامل هلال احمر مازندران خبر داد؛

نجات ۲۶۰۰ غریق از امواج مرگبار خزر در مازندران

نجات ۲۶۰۰ غریق از امواج مرگبار خزر در مازندران
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: تیم‌ های امداد و نجات ساحلی جمعیت هلال احمر مازندران و ناجیان غریق مستقر در سواحل استان از آغاز طرح کاهش غریق در خرداد 97 تا کنون موفق شدند 2 هزار و 655 غریق را از امواج مرگبار خزر نجات دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی اکبری در گفت‌وگو با بلاغ، با اعلام استقرار بیش از هزار نجاتگر و ناجی غریق در 376 نقطه پرخطر ساحل مازندران، اظهار کرد: تیم‌ های امداد و نجات ساحلی جمعیت هلال احمر مازندران و ناجیان غریق مستقر در سواحل استان از آغاز طرح کاهش غریق در خرداد 97 تا کنون موفق شدند دو هزار و 655 غریق را از امواج مرگبار خزر نجات دهند.

وی افزود: در همین مدت نجاتگران هلال احمر 99مصدوم حوادث دریایی رابه مراکز درمانی انتقال دادند و 5 هزار و 354نفر نیز با مراجعه به پایگاه‌ ها و پست‌ های امداد و نجات ساحلی هلال احمر مازندران از خدمات امدادی سرپایی برخوردار شدند.

مدیرعامل هلال احمر مازندران گفت: عملیات اجرایی طرح امداد و نجات ساحلی در ایام تابستان با مدیریت جمعیت هلال احمر استان در قالب کمیته کاهش غریق و تلفات انسانی در ۴۰۰ کیلومتر نوار ساحلی مازندران که از خرداد ماه سالجاری آغاز شد تا پایان شهریور ادامه دارد.

اکبری ادامه داد: جمعیت هلال احمر مازندران امسال نیز مانند سال گذشته با تمام توان عملیاتی و امدادی در اجرای این طرح حضوری فعال و محوری دارد.

مدیرعامل هلال احمر مازندران گفت: برای اجرای عملیات امداد و نجات ساحلی بیش از هزار ناجی غریق و نجاتگر جمعیت هلال احمر با بکارگیری 47 دستگاه آمبولانس و خودروی پشتیبانی، 57 دستگاه موتورسیکلت، 13 فروند قایق نجات، 14 دستگاه جت اسکی و 10 فروند شناور دریایی مشارکت دارند.

وی به همه مسافران و گردشگران ساحلی توصیه کرد: هشدار‌های نجاتگران هلال احمر و ناجیان غریق مستقر در ساحل را جدی بگیرند و از شنا در نقاط پرخطر اجتناب کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه