اخبار داغ

هشتگ "تراژدی اعتماد به آمریکا" ترند اول توئیتر فارسی/ تاکید کاربران چهارمحالی بر غیرقابل اعتماد بودن آمریکا در توئیتر

هشتگ "تراژدی اعتماد به آمریکا" ترند اول توئیتر فارسی/ تاکید کاربران چهارمحالی بر غیرقابل اعتماد بودن آمریکا در توئیتر
همزمان با فرارسیدن این روز کمپینی با دو هشتگ "تراژدی اعتماد به آمریکا" و "unreliable usa" در توئیتر به راه افتاد که ظرف زمان اندکی به ترند اول توئیتر فارسی تبدیل شد. فعالان این عرصه در چهارمحال و بختیاری با این دو هشتگ بر غیرقابل اعتماد بودن آمریکا در هر دوره و زمانی تاکید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ ۲۸ مردادماه ۱۳۳۲ برای ملت ایران یادآور خاطرات تلخی است که نتیجه اعتماد به آمریکا برای مقابله با انگلیس بود، بعد از کودتا دست آمریکا به منابع کشور باز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

همزمان با فرارسیدن این روز کمپینی با دو هشتگ #تراژدی_اعتماد_به_آمریکا و #unreliable_usa در توئیتر به راه افتاد که ظرف زمان اندکی به ترند اول توئیتر فارسی تبدیل شد. فعالان این عرصه در چهارمحال و بختیاری با این دو هشتگ بر غیرقابل اعتماد بودن آمریکا در هر دوره و زمانی تاکید کردند.

علیرضا ضمن پیوستن به این کمپین در توئیت خود نوشت: "تاریخ عرصه تکرار نیست میدان عبرت است در سال های حاکمیت پهلوی چقدر خون هابناحق ریخته شد در جنگ چقدر گل دسته ها پرپرشدند کودکان ومسافران هواپیمای ایرباس چه گناهی داشتند؟ دانشمندان هسته ای گناهی به جز تلاش برای خودکفایی نداشتند از ۲۸مردادهم بایددرس گرفت".
,
,
,
,

 

,
, ,
 
,
کاربر دیگری در این زمینه نوشت: "۲۸مرداد یادآور کودتای ننگین آمریکایی ها علیه ملت ایران است. کودتایی که مسیر عزت، استقلال و خودباوری ایرانیان را منحرف کرد. امروز تمام عالم فریادمیزنندکه امریکاقابل اعتماد نیست".
,

 

,
, ,

کاربر دیگری نوشت "تاوان اعتماد به آمریکا سنگین است این را تاریخ فریاد می‌زند".
,
,

 

,
, ,

 

,
یکی دیگر از کاربران توئیتر آمریکا را همانند ابلیسی دانست که به دنبال اغوای دیگران است.
,

 

,
, ,

 

,
کاربر دیگری در این راستا نوشت "شیطان بزرگ در هر عصر وزمانی غیرقابل اعتماداست این را باید نسل به نسل انتقال داد تا آیندگان نیز بدانند".
,

 

,
, ,

 

,
از توییت‌های کاربران فضای مجازی اینگونه بر می‌آید که مردم هنوز هم آمریکا را غیرقابل اعتماد می‌دانند و از آن به‌عنوان دشمن مردم ایران یاد می‌کنند.
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه