اخبار داغ

رئیس سازمان صنعت، معدن قزوین اعلام کرد؛

پلمپ ۳۷ انبار احتکار کالا در قزوین/ بازرسی از 400 انبار در دستور کار قرار دارد

پلمپ ۳۷ انبار احتکار کالا در قزوین/ بازرسی از 400 انبار در دستور کار قرار دارد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: حدود ۴۰۰ انبار مجاز در سطح استان برای بازدید تقسیم بندی شده تا بازرسی‌ها به صورت منظم و مستمر از آن‌ها صورت بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی پرزحمت در گفت‌وگو با صبح قزوین اظهار کرد:  ۱۳۵ واحد گشت مشترک با دستگاه‌های نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی، علوم پزشکی، استاندارد و تعزیرات صورت گرفته و بخشی از آن‌ها نیز به تشکیل پرونده منجر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی افزود: اتحادیه‌ها و اصناف باید موجودی انبار‌های خود را به صورت هفتگی به این سازمان اعلام کنند و در غیر این صورت اگر انبار کالای غیر رسمی مورد شناسایی قرار بگیرد مشمول احتکار و اختفا خواهد بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین اذعان کرد: با همکاری نیرو‌های انتظامی، سپاه، اطلاعات و ۳۷ انبار احتکار کالا در قزوین شناسایی شد و تعزیرات حکومتی تاکنون ۳۷ انبار بزرگ و متوسط در استان را پلمپ کرده است. 

وی ابراز کرد: تاکنون ۳۱ انبار در قزوین، سه انبار در بوئین زهرا و سه انبار دیگر در شهرستان البرز کشف شده و برای ۲۵ انبار پرونده نهایی تشکیل و مابقی نیز در حال تعیین وضعیت کالا قرار دارند. 

این مسئول تصریح کرد: حدود ۴۰۰ انبار مجاز در سطح استان برای بازدید تقسیم بندی شده تا بازرسی‌ها به صورت منظم و مستمر از آن‌ها صورت بگیرد. 

وی در پایان گفت: انبار‌های کشف شده بیشتر غیرمجاز، مخروبه و تعطیل بوده اند که تا به امروز ۳۵۰ میلیارد ریال از کالا‌های کشف شده ارزش گذاری شده و حدود ۶۰۰ میلیارد ریال کالای خارجی دیگر باید با نظر دستگاه‌های مرتبط ارزش گذاری شوند. 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه