اخبار داغ

چه کسی پیگیر حقوق عقب مانده کارگران شهرداری کردکوی است!؟/کارگرانی که حقوق کارگری تنها درآمد آنان است

چه کسی پیگیر حقوق عقب مانده کارگران شهرداری کردکوی است!؟/کارگرانی که حقوق کارگری تنها درآمد آنان است
چند وقتیست تعدادی از کارگران شهرداری کردکوی و خانواده های آنان به دلیل حقوق معوقه خود و مطالباتی که از شهرداری دارند به پایگاه خبری تحلیلی رادکانا مراجعه می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رادکانا؛ چند وقتی است تعدادی از کارگران شهرداری کردکوی و خانواده های آنان به دلیل حقوق معوقه خود و مطالباتی که از شهرداری دارند به پایگاه خبری تحلیلی رادکانا مراجعه می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رادکانا, رادکانا,

این قشر زحمتکش که ظاهرا چندماهیست حقوق آنان با تأخیر پرداخت شده و یا حتی با یک ماه تأخیر پرداخت می شود، خواستار رفع این مشکل که مدتهاست گریبانگیر آنان و خانواده های آنان شده است، شدند.

,

گفته می شود به دلیل وجود مشکلات مالی فقط نیمی از حقوق کارگران در این ماه پرداخت شده است که اعتراض برخی کارگران را به همراه داشته است.

,

انتظار ما از مسئولان شهرستان کردکوی رسیدگی به این مشکل است که آرامش و آسایش را از خانواده های کارگران شهرداری کردکوی ربوده است.

,

قطعا مسئولان شهرداری کردکوی و اعضای شورای شهر پیگیر مطالبات بحق نیروها و کارگران شهرداری هستند اما باید با جدیت بیشتری پیگیری کنند زیرا بسیاری از خانواده های کارگران فقط و فقط با همین حقوق بسیار کم شهرداری زندگی می کنند و منبع درآمد دیگری ندارند.

,

پایگاه خبری تحلیلی رادکانا بر حسب وظیفه و رسالت بزرگی که بر عهده دارد قطعا پیگیر مطالبات بحق کارگران شهرداری کردکوی خواهد شد.

, رادکانا,

این پایگاه خبری آماده شنیدن و انتشار اظهارات مسئولان شهرستان و شهرداری و شورای شهر است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه