اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه فارسان:

آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها تنها به دنبال تحقق اهداف استکباری خود هستند

آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها تنها به دنبال تحقق اهداف استکباری خود هستند
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه فارسان گفت: آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها در دوران طاغوت در ایران اسلامی تاخت و تاز می‌کردند و تنها به دنبال تحقق اهداف استکباری خود بودند و اموال ایران را به تاراج بردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید محمدرضا علوی، در گفت‌وگو با جهانبین نیوز با تشریح دخالت های آمریکا در ایران گفت: 28 مرداد سالروز جنایت آمریکا در حق مردم آزاده ایران است.
 
وی در مورد حادثه کودتای 28 مرداد بیان داشت: این رخداد مهم در تاریخ ایران اسلامی لکه ننگی بر دامان استکباران و استعمارگران جهان با دخالت در امور داخلی ایران اسلامی است .

علوی در ادامه تصریح کرد: آمریکایی‌ها و انگلیسی ها در دوران طاغوت در ایران اسلامی تاخت و تاز می کردند و تنها دنبال تحقق اهداف استکباری خود بودند و اموال ایران را به تاراج بردند .

وی با تاکید بر اینکه تاخت و تاز آمریکایی ها و انگلیسی ها در بستر سیاست های داخلی کشور و تضعیف دولت ها صورت می‌گرفت اضافه کرد: آنها با کودتای 28 مرداد دولت مصدق را نیز طعمه خود قرار دادند .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فارسان یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی ایران دست استعماران و استکباران جهان را در راستای دخالت در امور داخلی ایران اسلامی قطع کرد و استقلال را به ارمغان آورد .

علوی گفت: این کودتا باعث شد تا از مرداد 1332 تا بهمن ماه سال 1357هجری خورشیدی امپریالیسم آمریکا و عوامل داخلی آن به خصوص استبداد پهلوی بر ایران حکمرانی و ظلم کنند طوریکه می توان از آن به‌عنوان جنایت آمریکا درایران نام برد

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه