اخبار داغ

حجت الاسلام رئیسی:

ناامیدی سلاح دشمنان در برابر مردم و نظام است

ناامیدی سلاح دشمنان در برابر مردم و نظام است
حجت الاسلام رئیسی با اشاره به تلاش دشمنان برای ناامید کردن مردم و ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی، گفت: ناامیدی سلاح دشمنان در برابر مردم و نظام است و باید تلاش کنیم تا روزبه‌روز امید در بین جوانان و مردم افزایش یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزد رسا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از فعالین سیاسی و نیروهای انقلابی استان یزد با تسلیت سالروز شهادت امام باقر (ع)، گفت: به یزد آمدم تا مراتب تقدیر و تشکر خود از مردم، فرهیختگان، دانشجویان و فرهنگیان شریف استان را اعلام دارم و امیدوارم در پناه حضرات معصومین و به‌ویژه امام رضا (ع) انقلابی بیندیشیم و انقلابی عمل کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزد رسا,

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در دیدار با دانشجویان و طلاب گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند دانشجویان و طلاب باید سیاسی باشند که البته برخی فکر کردند منظور ایشان این است که جزو دسته و گروه‌های سیاسی باشند اما معنی سیاسی بودن شناخت جامعه و نیازهای آن، ایفای نقش کردن متناسب با این نیاز، اهل خطر بودن در میدان مبارزه با مستکبران و زیادی خواهان و گام برداشتن در جهت احیای ارزش‌های دینی است.

,

وی امربه‌معروف و نهی از منکر را وظیفه همگان دانست و اظهار داشت: امروز پس از انتخابات نیروهای انقلابی باید در دو جبهه تلاش کنند ابتدا جبهه فرهنگی که باید در آن تلاش وافر انجام داد و یکی از مصادیق جبهه فرهنگی تبیین فرهنگ و گفتمان انقلابی است، گفتمانی که خط‌مشی و گفتمان امامین انقلاب یعنی حضرت امام خمینی و رهبر معظم انقلاب است.

,

رئیسی با تأکید بر این نکته که امروزه این گفتمان باید گفتمان غالب جامعه باشد خاطرنشان کرد: حاصل این گفتمان در بعد اقتصادی منجر به استقلال اقتصادی و در بعد فرهنگی منجر به پایبندی به فرهنگ تمدن ساز ایرانی اسلامی است و باید موردتوجه همه نیروهای انقلاب قرار گیرد.

,

عضو هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری دومین جبهه نیروهای انقلابی را جبهه خدمت‌رسانی به مردم برشمرد و اظهار داشت: مردم ایران مستحق چنین شرایطی نیستند چراکه با همین امکانات و به‌دوراز هرگونه فقر و فساد و تبعیض می‌توان در جهت تحقق اهداف و مرتفع کرد مشکلات مردم گام برداشت و باید همه‌ی ما برای گره‌گشایی از زندگی مردم تلاش کنیم.

,

وی مردم را سرمایه اجتماعی نظام و ولایت دانست و ابراز داشت: اگر خالصانه به مردمی که در همه صحنه‌های حساس نظام حضور داشتند خدمت کنیم منشأ برکات الهی خواهد بود و نیروهای دلداده به‌نظام باید در این زمینه تلاش کنند.

,

رئیسی در پایان با اشاره به تلاش دشمنان برای ناامید کردن مردم و ناکارآمدی نظام تصریح کرد: ناامیدی سلاح دشمنان در برابر مردم و نظام است و باید تلاش کنیم تا روزبه‌روز امید در بین جوانان و مردم افزایش یابد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه