اخبار داغ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد؛

افزایش ۳۰۰ درصدی اعتبارات ملی و استانی حوزه راه در اردبیل

افزایش ۳۰۰ درصدی اعتبارات ملی و استانی حوزه راه در اردبیل
مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: امسال اعتبارات ملی و استانی حوزه راه اردبیل ۳۰۰ درصد افزایش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما، محبوب حیدری صبح امروز در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه امسال اعتبارات ملی و استانی حوزه راه اردبیل 300 درصد افزایش یافته است، اظهار داشت: سال گذشته میزان اعتبارات حوزه راه استان 160 میلیارد ریال بود که این میزان امسال به بیش از 700 میلیارد ریال رسیده اس

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی گفت: اجرای طرح های مطالعه شده برای احداث بزرگراه در این استان نیازمند 14 هزار میلیارد ریال اعتبار است.

, .,

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: اردبیل از لحاظ تردد بزرگراه‌ ها رتبه بیست و چهارم و برخورداری از بزرگراه ‌ها در رتبه بیست و هفتم کشور قرار دارد و با توجه به حادثه خیز بودن جاده های اصلی اجرای طرح های بزرگراه در این استان ضروری است.

, .,

حیدری بیان کرد: در چارچوب برنامه ریزی انجام شده امسال 30 کیلومتر بزرگراه و 10 کیلومتر راه اصلی در استان اردبیل احداث می شود.

, .,

وی افزود: همچنین 20 کیلومتر بهسازی راه های اصلی، چهار کیلومتر بازیافت سرد و احداث 2 تقاطع غیرهمسطح در جاده‌ های استان از جمله برنامه های در دست اقدام اداره کل راه و شهرسازی در سال جاری است.

, .,

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل درباره احداث راه های روستایی افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته امسال احداث 15 کیلومتر راه اصلی، 50 کیلومتر بهسازی و 50 کیلومتر آسفالت راه روستایی در استان انجام می شود.

, .,

حیدری بیان کرد: برای اتمام طرح های جاده ای اصلی و روستایی در مجموع هزار و 240 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

, .,

وی درباره تامین اعتبار احداث بزرگراه سه راهی سربند - مشگین شهر گفت: بیشترین تصادفات استان در این مسیر اتفاق می افتد که هنوز اعتبار لازم برای آن پیش بینی نشده است.
وی اظهار داشت: بهسازی و تعریض جاده پارس ‌آباد - سربند و اتصال آن به مشگین‌ شهر، توسعه کمربندی بیله ‌سوار و بهسازی جاده پارس ‌آباد - بیله ‌سوار در اولویت قرار گرفته است.

, .,
, :, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه