اخبار داغ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز:

محور کرج - چالوس میزبان ۱۴ نقطه حادثه خیز است/ اختصاص ۷۰ میلیارد تومان برای ایمن سازی راه های البرز

محور کرج - چالوس میزبان ۱۴ نقطه حادثه خیز است/ اختصاص ۷۰ میلیارد تومان برای ایمن سازی راه های البرز
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: ۱۰۳ نقطه حادثه خیز در محورهای ارتباطی البرز شناسایی شده است که ۱۴ مورد آن به محور کرج – چالوس اختصاص دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تیتریک، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز صبح امروز در حاشیه بازدید خبرنگاران از محور چالوس با اشاره به ایمن سازی 70 درصد بلوک میانی آزاد راه های استان با بلوک مفصلی گفت: در سال 97 قریب به 70 میلیارد تومان برای ایمن سازی راه های البرز اختصاص یافته که نسبت به سال گذشته با افزایش 20 درصدی همراه است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
مهرداد جهانی محورهای مواصلاتی البرز را پرترافیک ترین محورهای کشور دانست و افزود: با جدیت تمام تا پایان سال، طرح ایمن سازی محورهای ارتباطی ادامه خواهد یافت. 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر عملیات تعریض آزاد راه تهران - کرج - قزوین از محدوده گرمدره تا مهر شهر کرج در 2 خط شمالی و جنوبی  در حال اجراست اظهار داشت: اولویت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، ایمن سازی و تعریض جاده های البرز است. 
,
 
,
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در خاتمه تصریح کرد: تاکنون 103 نقطه حادثه خیز در محورهای ارتباطی البرز شناسایی شده است که 14 مورد آن به محور کرج – چالوس اختصاص دارد.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه