اخبار داغ

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج:

بزرگترین طرح آبیاری تحت فشار البرز در کرج اجرا می شود/ تحقق صرفه جویی ۵۰ درصدی آب مصرفی

بزرگترین طرح آبیاری تحت فشار البرز در کرج اجرا می شود/ تحقق صرفه جویی ۵۰  درصدی آب مصرفی
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج گفت: عملیات اجرایی طرح بزرگ آبیاری تحت فشار در سطح بیش از 2000 هکتار از اراضی کشاورزی ماهدشت کرج شروع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: بزرگترین طرح آبیاری تحت فشار استان البرز در کرج اجرا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
عبدالرضا روشن نژاد افزود: به منظور استفاده بهینه از منابع آبی در بخش کشاورزی و مقابله با بحران کم آبی، توسعه سامانه های نوین آبیاری در سطح باغات و مزارع شهرستان کرج در دست اجرا می باشد.
,
 
,
وی اظهار داشت: در این راستا عملیات اجرایی طرح بزرگ آبیاری تحت فشار در سطح بیش از 2000 هکتار از اراضی کشاورزی ماهدشت کرج شروع شده است.
,
 
,
روشن نژاد تصریح کرد: با اجرای این طرح بیش از 2000 هکتار از باغات منطقه تحت پوشش آبیاری قطره ای قرار گرفته و حدود 50 % در آب مصرفی صرفه جویی خواهد شد.
,
 
,
مدیر جهاد کشاورزی کرج در خاتمه خاطرنشان داشت: کشاورزان و باغداران می توانند به منظور صرفه جویی و استفاده بهینه از منابع آبی موجود جهت تجهیز نمودن مزارع و باغات به سامانه های نوین آبیاری به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کرج مراجعه و از تسهیلات ویژه و بلاعوض دولتی در این خصوص بهره مند شوند.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه