اخبار داغ

فرماندار اردستان خبر داد؛

طرح بازآفرینی شهر زواره شروع شد/ بودجه سه میلیارد و 800 میلیون ریالی برای این اقدام

طرح بازآفرینی شهر زواره شروع شد/ بودجه سه میلیارد و 800 میلیون ریالی برای این اقدام
فرماندار اردستان گفت: تشکیل کمیته فنی با مدیریت شهرداری زواره و دستگاه های خدمات رسان برای شروع موضوع بازآفرینی حسینیه بزرگ زواره تا سه راه حسن آباد انجام می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ حمیدرضا تاملی پیش از ظهر امروز در جلسه حفاری ویژه بازآفرینی بافت تاریخی شهر زواره در فرمانداری اردستان اظهار کرد: شاید سالیان سال فرصت انجام چنین اقدامی با توجه به کمبود منابع و اعتبارات که امروز دولت با آن مواجه است میسر نشود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی افزود: طرح بازآفرینی بافت تاریخی باید در بازده زمانی خود اتفاق بیفتد و اتفاقی که در شهر تاریخی زواره رقم خواهد خورد اتفاق بی نظیری است.

,

فرماندار اردستان گفت: در شهزستان اردستان بدون توجه به مولفه های تاریخی و میراثی نمی توان برای توسعه ای که مد نظر است دسترسی پیدا کنیم.

,

تاملی با بیان اینکه از پیش بینی اعتباراتی که برای احیای بافت تاریخی زواره صورت گرفته نباید به سادگی گذشت، تصریح کرد: همه دستگاه های خدمات رسان با نگاهِ نشدن به موضوع ورود پیدا نکنند.

,

وی تاکید کرد: در انحام همه امور بازآفرینی شهری با پیشینه پیوست تاریخی و میراثی کارها را مد نظر داده و آن را انجام دهید.

,

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: شهردار زواره نگاه مثبتی به اجرای طرح دارد که این نگاه خوبی است و مجموعه مدیریت شهری در حوزه اجرایی شهر نگاه مثبت داشته باشند.

,

تاملی تصریح کرد: در حوزه اقناع افکار عمومی آن موضوعی که می تواند مردم را راضی نگه دارد سرعت عمل پیمانکار در موضوع بازآفرینی خواهد بود.

,

وی همچنین یادآوری کرد: تشکیل کمیته فنی با مدیریت شهرداری زواره و دستگاه های خدمات رسان برای شروع موضوع بازآفرینی حسینیه بزرگ زواره تا سه راه حسن آباد انجام می شود.

,

بودجه سه میلیارد و 800 میلیون ریالی برای بازآفرینی شهر زواره

, بودجه سه میلیارد و 800 میلیون ریالی برای بازآفرینی شهر زواره, بودجه سه میلیارد و 800 میلیون ریالی برای بازآفرینی شهر زواره,

سرپرست میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری اردستان در ادامه جلسه اظهار کرد: طرح باز آفرینی بافت تاریخی حسینیه بزرگ زواره تا سه راه حسن آباد به طول 220متر اجرا خواهد شد.

,

مهدی مشهدی گفت: این طرح در چند مرحله انجام می شود که در مرحله اول بودجه سه میلیارد و 800 میلیون ریالی پیش بینی شده است.

,

وی افزود: دستکاه های خدمات رسان در طرح به صورتی کار را پیش ببرند که منظر قدیمی را بر هم نزنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه