اخبار داغ

تیم میکس تپانچه ایران در جایگاه نهم آسیا ایستاد

تیم میکس تپانچه ایران در جایگاه نهم آسیا ایستاد
در نخستین روز از بازی‌های آسیایی تیم میکس تپانچه کشورمان در رقابتی نزدیک با رقبای خود با کسب 757 امتیاز در جایگاه نهم آسیا قرار گرفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ گزیده ای از مهمترین اخبار ورزشی تاستان قزوین را در ادامه می‌خوانید:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  ,  صبح قزوین, ؛ ,


تیم ملی پنچاک سیلات عازم جاکارتا شد 
تیم ملی پنچاک سیلات فدراسیون ورزش‌های رزمی در حالی عازم بازی‌های آسیایی شد که تهمینه کربلایی ملی پوش ارزنده و شایسته قزوینی این تیم را همراهی می‌کند. 

تیم ملی پنچاک سیلات به همراه محمود رشیدی رییس فدراسیون ورزش های رزمی و علیرضا امینی سرپرست کاروان، بعداز ظهر ۲۶ مردادماه راهی بازی‌های آسیایی اندونزی -جاکارتا۲۰۱۸ شدند. 

اسامی کاروان اعزامی به شرح ذیل است: 
محمود رشیدی - رئیس فدراسیون 
علیرضا امینی - سرپرست تیم 
همایون خرم - سرمربی 
رضا مرتاضی - مربی 
زهرا فروغی نسب - ورزشکار ۵۵- 
نازنین میرمحمد تبار - ورزشکار ۶۰- 
تهمینه کربلایی - ورزشکار ۶۵- 
حامد هواسی - ورزشکار ۶۰- 
محمد رحیمی - ورزشکار ۶۵- 
اکبر کیانیان - ورزشکار ۷۰- 
محسن رنج دوست - ورزشکار ۷۵- 
بابک هاشم زاده - ورزشکار ۹۰- 
محمد مرتاضی - ورزشکار ۹۵-

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک معرفی شد
طی حکمی از سوی عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین، مصطفی اسماعیلی به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک منصوب شد. 

مراسم معارفه اسماعیلی با حضور احمدپور فرماندار آبیک؛ اردشیری مسئول حراست و کرمی رئیس امور اداری اداره کل ورزش و جوانان استان در فرمانداری آبیک برگزار شد، پیش از این رمضانی مسئولیت ورزش و جوانان شهرستان آبیک را عهده دار بود.

نائب رییس سازمان جهانی کیک بوکسینگWKB شد 
آلبرتو بنیتلی رییس سازمان جهانی کیک بوکسینگWKB طی حکمی افشین هادی چگینی را به سمت نایب رییس این سازمان منصوب کرد. 

آلبرتو بنیتلی رییس سازمان جهانی کیک بوکسینگWKB با صدور حکمی افشین هادی چگینی رئیس هیات ورزش‌های رزمی قزوین و مسئول امور استان‌های فدراسیون را بعنوان نائب رئیس این سازمان منصوب کرد. (ترجمه حکم انتصاب استاد چگینی)کیک بوکسینگ جهانی بنیتلی دفتر مرکزی نیوفرانس دل استرو در آرژانتین. 

اینجانب استاد آلبرتو بنیتلی، رییسWKB با مجوز شماره ۲۶۲۹۱۷۷۱ آرژانتین؛ آقای افشین چگینی از کشور جمهوری اسلامی ایران را به عنوان نایب رییس جهان منصوب می‌کنم بدینوسیله شما می توانید کیک بوکسینگWKB را در ارتباط با فعالیت‌های ورزشی و رویدادهای ملی و بین‌ المللی در سطح جهان انتشار دهید. 

چگینی سال‌هاست در ورزش‌های رزمی فعالیت دارد و قهرمان چندین دوره جهان شده است، وی چندین سال هست که به صورت پیاپی سرمربی تیم ملی کیک بوکسینگ جوانان و رییس هیئت ورزش‌های رزمی قزوین است.

چگینی مدیرعاملی باشگاه فرهنگی ورزشی پوشینه بافت در لیگ برتر؛ رییس کمیته استانها و عضو کمیته فنی فدراسیون رزمی درکارنامه مدیریتی خود دارد.

وی اخیرا در ابتدا به عنوان رییس کیک بوکسینگ ایران و بعد از مدتی به عنوان ریاست کیک بوکسینگ wko آسیا فعالیت کرد و در نهایت هم از طرف ریاست فدراسیون جهانی به عنوان نایب رئیس فدراسیون جهانی کیک بوکسینگ WKBجهان منصوب شد.

چگینی درحال حاضر دانشجوی دکتری مقطع مدیریت ورزش است و بعنوان یکی از روسای هیئت‌های فعال وبرتر در کشور واستان در حال فعالیت است. در سال گذشته هیئت رزمی استان حدود 300مدال قهرمانی کشور، ملی، بین المللی، آسیایی و جهانی در بخش آقایان و بانوان کسب کرد.

تیم میکس تپانچه ایران با ابراهیم برخورداری در جایگاه نهم آسیا ایستاد 
در ادامه نخستین روز از بازی‌های آسیایی تیم میکس تپانچه کشورمان با ترکیب ابراهیم برخورداری و هانیه رستمیان در رقابتی نزدیک با رقبای خود با کسب 757 امتیاز در جایگاه نهم آسیا قرار گرفتند و از صعود به فینال بازمندند. 

در این بخش 27 تیم حضور داشتند که تیم‌های چین، کره، ژاپن، ویتنام و قزاقستان به ترتیب راهی فینال شدند. 

گفتنی است این رقابت‌ها در رشته تراپ آقایان و بانوان در روز اول در حال پیگیری است.

هجدهمین دوره بازهای آسیایی جاکارتا با حضور 19 تیرانداز از کشورمان از 28مردادماه آغاز و تا 4 شهریورماه در پالمبانگ اندونزی ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه