اخبار داغ

۳۰۱ کشیش متجاوز به کودکان به مراکز روانپزشکی فرستاده می شوند

۳۰۱ کشیش متجاوز به کودکان به مراکز روانپزشکی فرستاده می شوند
301 کشیش نامبرده شده در 6 منطقه اسقف نشین کاتولیک متهم به سوءاستفاده از کودکان، به عنوان بخشی از برنامه کلیسا در برخورد با کشیش ها به مراکز درمان روانپزشکی در مناطق مختلف پنسیلوانیا منتقل شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ کشیش هایی که به سوءاستفاده جنسی از کودکان متهم شده بودند برای درمان به کلینیک های روانپزشکی فرستاده شدند.اگرچه پنسیلوانیا 55 سال پیش اولین قانون آمریکا مبنی بر گزارش الزامی سوءاستفاده از کودکان را تصویب کرد، اما اسقف نشینان کاتولیک جرأت انجام این کار را نداشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "تیتریک",
 
,
این قانون، وظیفه گزارش سوءاستفاده ی پزشکان و سایر کارکنان پزشکی را بر عهده داشت. طبق اظهارات مقاله تجدیدنظر قانون ویلانووا در سپتامبر سال 2014، حداقل در سه ایالت نبراسکا، تنسی و اوتا، تمام افراد باید مدارک سوءاستفاده از کودکان را گزارش دهند.
,
 
,
اما تجاوز صورت گرفته توسط کشیش های پنسیلوانیا هیچ کبودی در کودکان بر جای نگذاشت. در نتیجه، هنگامی که جرم این کشیش ها محرز شد، با اسقف ها و کشیش های دیگر که مورد تحقیق قرار گرفته بودند، مانند جنایتکار رفتار نشد و قانون به ندرت اجرا شد.
,
 
,
در عوض، مؤسسه سنت لوک (بزرگترین مرکز درمانی شهر کانزاس سیتی) در حومه واشنگتن در ادلفی (شهری در ایالت مریلند آمریکا) یک گزارش 900 صفحه ای را منتشر کرد. در مجموع، حداقل 30 کشیش به آنجا فرستاده شدند.
,
 
,
در این گزارش، 301 کشیش نامبرده شده در 6 منطقه اسقف نشین کاتولیک متهم به سوءاستفاده از کودکان، به عنوان بخشی از برنامه کلیسا در برخورد با کشیش ها به مراکز درمان روانپزشکی در مناطق مختلف پنسیلوانیا منتقل شدند.
,
 
,
در این مراکز اسقف ها و کشیش ها در مورد ناهنجاری روانی پدوفیل (میل جنسی به کودکان یا بچه ‌بازی) مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرند.
,
 
,
وب سایت مؤسسه سنت لوک خود را به عنوان مرکز تعلیم و تربیت بین المللی کاتولیک برای زندگی سالم معرفی می کند.
,
 
,
سوزان گیبز سخنگوی مؤسسه سنت لوک گفت که مرکز درمانی وی بخشی از راه حل است.
,
 
,
به نقل از msn،وب سایت مؤسسه ادعا کرده که در حال حاضر به درمان چالش هایی چون؛ اضطراب، اعتیاد، افسردگی، سوء مصرف مواد، مشکلات درون فردی، مسائل جنسی و تروما کمک می کند.
, msn,
 
,
گیبز گفت که بهترین راه مبارزه با سوءاستفاده جنسی، آموزش به کودکان و والدین در مورد علائم سوءاستفاده است. کلیسای کاتولیک تنها موضوع نیست؛ این آموخته ها در مواردی از این دست در زندگی روزمره مورد استفاده و بهره برداری قرار می گیرند.
,
 
,
وی ادامه داد: "گزارش اخیر یکی از مهمترین و قابل توجه ترین اقداماتی است که می توانیم به عنوان یک فرهنگ انجام دهیم. اگر زودتر گزارش دهید، می توانید از سوءاستفاده بعدی جلوگیری کنید."
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه