اخبار داغ

میلیاردر آمریکایی پرداخت هزینه های استیضاح ترامپ را به عهده گرفت

میلیاردر آمریکایی پرداخت هزینه های استیضاح ترامپ را به عهده گرفت
گویا تام استیر فعال محیط زیست دموکرات و میلیاردر اهل کالیفرنیا، مأموریتی جدی برای پایان دادن به فعالیت سیاسی ترامپ دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ دونالد ترامپ منتقدان زیادی دارد اما هیچکدام به قدرت تام استیر نمی رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "تیتریک",
 
,
گویا تام استیر فعال محیط زیست دموکرات و میلیاردر اهل کالیفرنیا، مأموریتی جدی برای پایان دادن به فعالیت سیاسی ترامپ دارد.
,
 
,
در حقیقت، استیر چندین میلیون دلاری را که کمپینِ استیضاح و آوردن ترامپ بر سر میز محاکمه نیاز دارد را به تنهایی تأمین می کند.
,
 
,
این گروه متقاعد شده که شواهد کافی برای استیضاح وجود دارد و اگر موفق شود، می تواند بزرگترین رسوایی سیاسی آمریکا را رقم بزند.
,
 
,
این کمپین از شهروندان آمریکایی خواسته تا عریضه تقاضای استیضاح را که در وب سایت اعلام کرده امضا کنند. این عریضه بدین شرح است: "دونالد ترامپ تبانی با دولت روسیه در انتخابات سال 2016 را پذیرفته، وی به عنوان فرمانده در دفاع از دموکراسی ما شکست خورد، روزانه از دولت های خارجی پول می گیرد، فعالانه بر سر راه عدالت سنگ اندازی می کند و فکر می کند که از قانون بالاتر است. ما مردم باید این رئیس جمهور را استیضاح کنیم."
,
 
,
این کمپین با اشاره به هیئت وکلای قانون اساسی در دسامبر سال 2017 که با وجود شواهدی بیش از شواهد کافی برای آغاز روند استیضاح موافقت کرد، افزود که اکنون کنگره موظف به اقدام است.
,
 
,
استیر به تازگی به بازفید (شرکت رسانه‌ای خبری اینترنتی آمریکایی) گفت که بخشی از شواهد فساد مالی ترامپ را در دید مستقیم قرار دهد.
,
 
,
وی افزود: "یک لحظه به عقب برگردید و در مورد این رئیس جمهور (فاسدترین رئیس جمهور در تاریخ آمریکا)، کسی که هر روز قانون را نقض می کند، کسی که عاری از حس مسئولیت، خطرناک و یاغی است، فکر کنید."
,
 
,
میلیارد سیاسی آمریکایی قصد پرداخت هزینه های استیضاح ترامپ را دارد
, میلیارد سیاسی آمریکایی قصد پرداخت هزینه های استیضاح ترامپ را دارد,
 
,
کلید ادعاهای فساد استیر این واقعیت است که رئیس جمهور به طور مستقیم به تعداد زیادی از نمایندگان دولت های خارجی از جمله؛ عربستان سعودی، ترکیه، کویت و فیلیپین که در هتل وی در پایتخت آمریکا ماندند یا رویدادهایی که در آنجا برگزار شد، پول دریافت کرده است.
,
 
,
استیر 61 ساله اظهار داشت: "در قانون اساسی گفته شده که رئیس جمهور نمی تواند به هیچ وجه از دولت خارجی پول بگیرد."
,
 
,
وی ادامه داد: "منظور من این است که شما نمی توانید رئیس جمهوری داشته باشید که از دولت بیگانه پول می گیرد، این بدین معناست که ممکن است او به جای آنچه که برای مردم آمریکا مناسب است، کاری را انجام دهد که برای دولت بیگانه مناسب است و او این کار را روزانه انجام می دهد."
,
 
,
به نقل از nzherald،استیر گفت که در یک نظرسنجی 200 هزار نفری در پایگاه اطلاعاتی نیاز به استیضاح (Need to Impeach) حدود 30 درصد به استیضاح رئیس جمهور رأی دادند.
, nzherald,
 
,
البته، اظهارات استیر آخرین دردسری است که ترامپ را به ستوه آورده است.
,
 
,
استیر و همسرش در سال 2010 تعهدی را امضاء کردند تا نیمی از ثروت خود را به خیریه اهدا کنند.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه