اخبار داغ

استاندار اردبیل:

بیش از 7 هزار میلیارد ریال برای راه آهن اردبیل تامین اعتبار شد

بیش از 7 هزار میلیارد ریال برای راه آهن اردبیل تامین اعتبار شد
استاندار اردبیل گفت: برای تکمیل راه آهن اردبیل از فاینانس داخلی بیش از 7 هزار میلیارد ریال تامین اعتبار شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، اکبر بهنام جو، در جلسه شورای اداری استان از اختصاص اعتبار برای راه آهن اردبیل خبر داد و اظهار داشت: برای تکمیل این طرح 12هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است که خوشبختانه فاینانس داخلی آن به میزان 7 هزار و 500 میلیارد ریال تامین شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی یکی از مطالبات اصلی مردم را راه آهن اردبیل دانست و اظهار داشت: به مردم قول داده شده این طرح تا سه سال آینده به بهره برداری برسد .

,

استاندار اردبیل همچنین افزود: دولت تدبیر و امید اشتغال جوانان را در اولویت قرار داده و بر همین اساس در این استان اشتغال 20 هزار نفری تحقق پذیر است.

,

بهنام جو بیان کرد: روندی که در حال حاضر در اشتغال جوانان وجود دارد امیدوارکننده بوده و حتی شاید بیش از این تعداد فرصت شغلی هم در استان اشتغال ایجاد شود.

,

وی اضافه کرد: در بحث صنعت سرمایه گذاری های خوبی در استان انجام شده و امید است روزبه روز این سرمایه گذاری ها افزایش یابد.

,

استاندار اردبیل با بیان اینکه روند واگذاری امتیازات به سرمایه گذاران بهتر شده است افزود: اشتغال فراگیر یکی از برنامه های اساسی استان می باشد که با ابلاغ آیین نامه بزودی بانک ها تسهیلات مربوطه را پرداخت خواهند کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه