اخبار داغ

شهردار اردستان:

بازآفرینی قنات دو طبقه اردستان به زودی آغاز می شود

بازآفرینی قنات دو طبقه اردستان به زودی آغاز می شود
شهردار اردستان گفت: در صورت تهیه طرح بازآفرینی اطراف قنات دو طبقه اردستان تا مهر و آبان ماه بازآفرینی اطراف این قنات که ثبت جهانی هم هست آغاز خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ محسن حیدری امروز در جلسه ستاد باز آفرینی شهر اردستان اظهار کرد: لوله گذاری برق طرح بازآفرینی اطراف مسجد جامع اردستان انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی افزود: برای اجرای انشعاب مخابرات و آب مشکلی وجود ندارد و کار کف سازی آماده است که برای تردد در ماه محرم مشکلی نباشد.

,

شهردار اردستان گفت: میراث برای اینکه منظر مسجد جامع به صورت قدیمی حفظ شود باید مجوز استفاده از آجرها و مصالح کار شده در رخت شورخانه قنات دو طبقه را برای این مکان هم بدهد.

,

وی تاکید کرد: در صورت تهیه طرح باز آفرینی اطراف قنات دو طبقه تا مهر و آبان ماه بازآفرینی اطراف قنات دو طبقه اردستان که ثبت جهانی هم هست آغاز خواهد شد.

,

انتقاد فرماندار از عدم زمانبندی طرح های بازآفرینی در اردستان

, انتقاد فرماندار از عدم زمانبندی طرح های بازآفرینی در اردستان, انتقاد فرماندار از عدم زمانبندی طرح های بازآفرینی در اردستان,

فرماندار اردستان در ادامه جلسه اظهار کرد: سطح اجرای طرح بازآفرینی شهری اردستان با موضوع هیچ سنخیتی نداشته است.

,

حمید رضا تأملی گفت: در سه ماه گذشته حتی یک نامه در خصوص بازآفرینی به فرمانداری ارسال نشده است.

,

وی افزود: چگونه می شود طرحی به این بزرگی که دولت بر آن تاکید دارد در سطح استان هیچ سندی برای آن صادر نشده باشد که این کار مشکل مدیریتی دارد.

,

تأملی با بیان اینکه در سطح استان هیچ پیگیری تا کنون در خصوص بازآفرینی اردستان مشاهده نشده است، تصریح کرد: اداره راه و شهرسازی باید در این زمینه اقدام کند.

,

فرماندار اردستان توجه به موضوع میراثی در سه شهر شهرستان را حیاتی دانست و افزود: اداره راه و شهرسازی که دستگاه محوری است باید در سطح استان به نتیجه برسد.

,

وی با تاکید بر اینکه دستگاه های اجرایی باید مشارکتشان را زیاد کنند، تصریح کرد: همانطور که مردم نقششان در اجرای بازآفرینی پررنگ است دستگاه های مجری هم باید نسبت به موضوع فعال باشند.

,

تأملی همچنین از برنامه زمانبندی در طرح بازآفرینی انتقاد کرد و گفت: برنامه زمانبندی برای طرح های بازآفرینی اطراف مسجد جامع اردستان، قنات دو طبقه اردستان و بازآفرینی شهر زواره باید به فرمانداری اعلام شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه