اخبار داغ

در بازیهای آسیایی جاکارتای اندونزی؛

تیم روئینگ چهارنفره بانوان ایران راهی فینال شد/ رقابت پاروزنان زنجانی با رقبای آسیایی

تیم روئینگ چهارنفره بانوان ایران راهی فینال شد/ رقابت پاروزنان زنجانی با رقبای آسیایی
با برگزاری دور مقدماتی مسابقات روئینگ بازی های آسیایی پاروزنان کشورمان در 5 ماده به شانس مجدد راه یافتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; مسابقات روئینگ بازی های آسیایی با شرکت 400 پاروزن از 24 کشور آسیایی از صبح امروز 28 مردادماه در پالمبانگ اندونزی آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

در روز نخست رقابت ها نمایندگان کشورمان در 5 ماده به مصاف رقبا رفتند و در همه مواد به شانس مجدد راه یافتند.

,

مجتبی شجاعی در گروه اول دور مقدماتی روئینگ تکنفره سنگین وزن مردان در رقابت با نمایندگان ژاپن، تایلند، عربستان، پاکستان و هند با زمان 8:21.77 دقیقه در رده سوم قرار گرفت و به شانس مجدد راه یافت.

,

در روئینگ تکنفره سنگین وزن بانوان مهسا جاور در گروه دوم مقدماتی با نمایندگان چین، اندونزی، ویتنام و ژاپن رو به رو شد و در نهایت با زمان 9:18.21 دقیقه سوم و راهی شانس مجدد شد.

,

در گروه دوم مقدماتی روئینگ دونفره سنگین وزن مردان محسن شادی و عاقل حبیبیان با حریفانی از هند، ژاپن، ازبکستان و چین تایپه رقابت کردند و در پایان با زمان 7:20.77 دقیقه چهارم شدند و به شانس مجدد راه پیدا کردند.

,

در مسابقه تعیین خط روئینگ دونفره سنگین وزن بانوان پریسا احمدی و مریم کرمی در رقابت با نمایندگان کره، ژاپن، چین، قزاقستان و هند با زمان 8:07.72 دقیقه سوم شدند و روز پنجشنبه در فینال در خط 2 با حریفان رو به رو شوند.

,

در گروه دوم مقدماتی روئینگ چهارنفره سبک وزن بانوان تیم ایران با ترکیب مریم کرمی، مهسا جاور، نازنین رحمانی و مریم امیدی پارسا در رقابت با نمایندگان تاینلد، اندونزی و چین تایپه با زمان 7:23.45 دقیقه در رده نخست قرار گرفتند و به فینال راه پیدا کردند.

,

نمایندگان کشورمان در ادامه رقابت ها فردا در دور مقدماتی 5 ماده دیگر به مصاف حریفان می روند. مسابقات شانس مجدد تکنفره سنگین وزن بانوان و مردان و دونفره سنگین وزن مردان سه شنبه 30 مرداد و مسابقات فینال دونفره سنگین وزن بانوان و چهارنفره سبک وزن بانوان روز پنجشنبه اول شهریورماه برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه