اخبار داغ

استاندار قزوین:

«افتخار به گذشته و امیدواری به آینده» شعار چهلمین سالگرد انقلاب است

«افتخار به گذشته و امیدواری به آینده» شعار چهلمین سالگرد انقلاب است
استاندار قزوین گفت: شعار انتخاب شده برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان «افتخار به گذشته و امیدواری به آینده» است که باید با استفاده از ابزار هنر بتوانیم دستاوردهای انقلاب را بیان کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی، ظهر امروز(یکشنبه) در جلسه شورای سیاست گذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: امروز دشمن با تمام توان خود تلاش می‌کند با ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی میان مردم و مسئولان فاصله بیندازد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

استاندار قزوین تصریح کرد: با زبان هنر می‌توان دستاوردهای انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشت و مردم را در جریان کارهای انجام شده قرار داد. 

وی بیان کرد: شعار انتخاب شده برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان «افتخار به گذشته و امیدواری به آینده» است که باید با استفاده از روش‌های نوین و ابزار هنر بتوانیم ضمن بیان دستاوردهای انقلاب امید را در میان جوانان تقویت کنیم.

زاهدی یادآورشد: از همه نهادهای فرهنگی و مردمی مانند سپاه، حوزه هنری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها و بسیج باید استفاده کنیم تا دستاوردها بخوبی تبیین شود. 
,
,
,
,
,
,
, ,

وی بیان کرد: مردم بزرگترین سرمایه نظام هستند و امروز هم در چهل سالگی انقلاب باید همه برنامه ها با محور مردم باشد. 

استاندار با مقایسه وضعیت شهرها و روستاهای کشور درقبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در زمان برپایی جشن‌های شاهنشاهی مردم در فقر و مصیبت بودند و شرایط مردم تاسف برانگیز بود، اما امروز به برکت نظام اسلامی ضمن محرومیت زدایی از روستاها شاهد ارائه خدمات زیربنایی در همه مناطق کشور هستیم. 

وی افزود: با همه کارهای انجام شده دشمنان تلاش می‌کنند تا نظام را ناکارآمد جلوه دهند، لذا همه وظیفه داریم با تبیین کارهای مهم انجام شده موجب اعتماد به نفس و نشاط و امید در جامعه شویم. 

این مسئول اضافه کرد: انقلاب اسلامی متعلق به یک گروه خاصی نیست و همه در پیروزی آن نقش داشته اند و امروز در این شرایط حساس باید بدور از هر گونه نگاه حزبی برای صیانت از نظام وارد صحنه شویم.
انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه