اخبار داغ

در شهرستان البرز رخ داد؛

کشف تخلفات مالی در شهرداری الوند/ عودت بیش از سه میلیارد ریال

کشف تخلفات مالی در شهرداری الوند/ عودت بیش از سه میلیارد ریال
شهردار الوند گفت:پرونده پیمانکار خدمات شهری شهرداری الوند مورد بررسی قرار گرفت و دراین حوزه نیز شاهد وقوع تخلفاتی درگذشته بودیم که از ادامه تخلفات دردوره فعلی جلو گیری شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ هفته گذشته خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه تخلفات مالی در معاونت خدمات شهری شهرداری الوند کشف شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , صبح قزوین,


بر همین اساس معاونت خدمات شهری شهرداری تغییر کرد و معروفی به عنوان مدیر جدید این معاونت معرفی شد.

به گفته یک منبع آگاه پرونده این اختلاس که از دوره شهردار سابق شکل گرفته و در این دوره نیز ادامه داشته است، تکمیل شده و به دستگاه قضایی جهت اقدامات قانونی و قضایی ارسال شد.

در این پرونده ردپای مدیران سابق و اسبق خدمات شهری شهرداری الوند به چشم می‌خورد. 

عودت بیش از سه میلیارد ریال به حساب شهرداری الوند 
جعفر جوادی، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: مبلغ سه میلیارد و پانصد و هفتاد میلیون ریال که برخلاف قرارداد فی مابین از شهرداری گرفته شده بود به حساب شهرداری عودت داده شد.

شهردار الوند اذعان کرد: در پی بررسی‌های دقیق در چندماه گذشته از صورت وضعیت‌های پیمانکار فضای سبز و پارک‌های شهری توسط واحد بازرسی این شهرداری، مشخص شد که متاسفانه پیمانکار در ریز صورت وضعیت‌های ارائه شده مرتکب تخلف شده است.

وی ادامه داد: در بررسی‌ها مشخص شد پیمانکار با ارسال صورت وضعیت‌های خلاف واقع مبلغ سه میلیارد و پانصد و هفتاد میلیون ریال بیشتر از کم و کیف خدمات انجام شده از شهرداری دریافت کرده است که پس از اثبات موضوع برابر مستندات موجود، این مبلغ با حضور پیمانکار و مدیر عامل شرکت طرف قرارداد و طی صورتجلسه ای از حساب پیمانکار کسر و به حساب شهرداری الوند منظور شد.

این مسئول ابراز کرد: پرونده پیمانکار خدمات شهری شهرداری نیز مورد بررسی قرار گرفته و دراین حوزه نیز شاهد وقوع تخلفاتی درگذشته بودیم که از ادامه تخلفات دردوره فعلی جلو گیری شده است.

وی با بیان اینکه نتیجه بررسی‌های نهایی عملکرد پیمانکار خدمات شهری را به محض اتمام بررسی‌ها به اطلاع عموم خواهیم رساند، ازعموم شهروندان درخواست کرد اخبار شهرداری الوند را از مجاری و خبرگزاری‌های رسمی و سایت رسمی این شهرداری پیگیری کنند. 

جوادی گفت: در هر دو پرونده شاهد فشارهای مختلف از طرف افراد و گروه‌های خاص مبنی بر عدم پیگیری موضوع و چشم پوشی هستیم، اما به تمام شهروندان اطمینان خاطر می‌دهیم برای احقاق حقشان با هیچکس تعارف نداشته و تسلیم هیچ فشاری نخواهیم شد. 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,  صبح قزوین,
,
,
,
,
,
,
,
,  خبرگزاری,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه