اخبار داغ

سرپرست میراث فرهنگی اردبیل:

شهرستان بیله سوار ظرفیت قابل توجهی در حوزه گردشگری سلامت دارد

شهرستان بیله سوار ظرفیت قابل توجهی در حوزه گردشگری سلامت دارد
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: شهرستان بیله سوار ظرفیت قابل توجهی در حوزه گردشگری سلامت دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما،نادر فلاحی، صبح امروز در دیدار با فرماندار بیله سوار در این شهرستان اظهار داشت: با توجه به قرار گیری شهرستان بیله سوار در مرز شمالغرب کشور، این شهرستان ظرفیت قابل توجهی در حوزه گردشگری سلامت دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی ادامه داد: انتظار می رود با همکاری مسئولان شهرستان نسبت به معرفی هر چه بیشتر توانمندی های این شهرستان در حوزه توریسم سلامت اقدام شود.

,

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل همچنین به ضرورت فعال سازی تورهای آشناسازی گردشگری برای اتباع آذری در شهرستان بیله سوار تاکید کرد و افزود: تورهایی جهت آشناسازی اتباع خارجی با جاذبه های گردشگری بیله سوار برگزار شود.

,

فلاحی بیان داشت: تورهای آشناسازی می تواند حتی در سطح استان برنامه ریزی شود و فرصتی جهت معرفی و تبلیغ جاذبه ها برای اتباع آذری فراهم سازد.

,

وی با تاکید به اینکه در راستای رونق گردشگری سلامت اجرای برنامه هایی در دستور کار است، اضافه کرد: در سفر سفیر آذربایجان نیز توانمندی استان در این راستا تشریح و به ضرورت همکاری های دو جانبه تاکید کرد.

,

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل همچنین شهرستان بیله سوار را مستعد رونق گردشگری کشاورزی دانست و تاکید کرد: از ایده های جدید به منظور رونق گردشگری این شهرستان حمایت می شود.

,

فلاحی، شهرستان بیله سوار را دروازه ورود مسافران خارجی به اردبیل دانست و تاکید کرد: این شهرستان مستعد سرمایه گذاری جهت رونق تاسیسات گردشگری از جمله احداث اکوکمپ و دهکده های گردشگری است.

,

به گفته وی طرح های سرمایه گذاری در این شهرستان از جمله احداث دهکده های گردشگری، مراکز اقامتی و تاسیسات تفریحی مورد حمایت ویژه است و تسهیلات ارزان در اختیار متقاضی قرار می گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه