اخبار داغ

تامین زیرساخت های مورد نیاز واحدهای تولیدی در اردبیل

تامین زیرساخت های مورد نیاز واحدهای تولیدی در اردبیل
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل از پیگیری تامین زیرساخت های لازم برای ایجاد و تقویت واحدهای تولیدی در این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما، بهروز ندایی عصر امروز امروز در بازدید از روند احداث اولین واحد تولیدی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی نمین اظهار داشت: برای حل مشکلات زیرساختی، واحدهای تولیدی در سطح استان برنامه ریزی شده است و آماده همکاری و تامین زیرساخت های لازم هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما, .,

وی از احداث خطوط انتقال برق و گاز به منطقه ویژه نمین خبر داد و اظهار داشت: راه ورودی این مطقه نیز احداث شده و نواقص آن تا دو ماه آینده مرتفع خواهد شد.

, :, .,

در این بازدید که مدیرکل راه و شهرسازی و مسئولان امور آب استان هم حضور داشتند مشکلات تامین راه دسترسی و آب مورد نیاز این واحد صنعتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با مساعدت دستگاه های اجرایی مقرر شد زیرساخت های مورد نیاز در کوتاه ترین زمان ممکن ایجاد و در اختیار سرمایه گذار قرار گیرد.

, .,

اولین واحد تولید ظروف بلور و کریستال با سرمایه گذاری حدود 500 میلیارد تومانی بخش خصوصی در دست احداث است که در فاز اول و تا پایان سال جاری برای 800 نفر و با تکمیل فازهای بعدی تا 4000 فرصت شغلی جدید در استان اردبیل ایجاد خواهد کرد.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه