اخبار داغ

دبیر جشنواره ترخون گلباف خبر داد؛

چهارمین جشنواره گیاهان دارویی شهر گلباف با محوریت ترخون برگزار می شود

چهارمین جشنواره گیاهان دارویی شهر گلباف با محوریت ترخون برگزار می شود
دبیر جشنواره ترخون گلباف گفت: جشنواره گیاهان دارویی امسال شهر گلباف طی سه روز متوالی در تاریخ هفتم،هشتم و نهم شهریور ماه برگزار می شود که برنامه اصلی جشنواره در روز جمعه نهم شهریور همراه با پخش زنده تلویزیونی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان ؛ شهر گلباف از توابع شهرکرمان است که فاصله جاده‌ای آن با مرکز استان از مسیر بم و دوراهی نی بید ۱۲۵ کیلومتر و از جاده شهداد و سیرچ ۱۰۰کیلو متر است که به دلیل طبیعت بکر و زیبای خود و هم چنین محصولات کشاورزی ارگانیک و بی نظیر آن مورد توجه اغلب گردشگرانی است که به استان کرمان سفر می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

ترخون گلباف که کیفیت آن در خاور میانه بی نظیر است چند سالی می شود که گلباف را به عنوان قطب تولید این محصول به جهانیان معرفی کرده است و به همین دلیل هر ساله جشنواره ای با محوریت ” ترخون ” علاقه مندان و گرداشگران زیادی را به این شهر جذب می کند.

,

امسال نیز طبق قرار هر ساله این جشنواره میزبان افراد زیادی از سراسر کشور است اما اینکه به چه صورت و در چه روزهایی برگزار می شود سوالی است که خبرنگار ما از دبیر این جشنواره پرسیده است که درادامه به آن اشاره می شود.

,

مهدی بهزادی در گفت و گو با خبرنگار  ما در خصوص برگزاری چهارمین جشنواره ترخون شهر گلباف گفت: جشنواره طی سه روز متوالی در تاریخ هفتم،هشتم و نهم شهریور ماه برگزار می شود.

,

دبیر جشنواره ترخون گلباف به هدف برگزاری این جشنواره اشاره وعنوان کرد: در سال های گذشته جشنواره  با هدف شناساندن ظرفیت های بومی و محلی گلباف صورت می گرفت که امسال پا را فراتر گذاشته و بر مسئله گردشگری تمرکز می کنیم.

,

بهزادی تصریح کرد: در روزهای هفتم و هشتم به مناسبت عید غدیر بعد از نماز مغرب و عشا جشنی در پارک ولیعصر برپا می شود و برنامه اصلی جشنواره نیز صبح جمعه، ساعت ۸ و نیم صبح با پخش زنده تلویزیونی همراه است.

,

وی خاطر نشان کرد:  این جشنواره با اجرای خانم نارویی، استند آپ کمدی رضا بهمنی از کمدین های خندوانه و موسیقی آقای بیجاری و طنز آقای محی آبادی در سالن فدک شهر گلباف برگزار می شود.

,

دبیر جشنواره ترخون گلباف در ادامه مطرح کرد: در حاشیه جشنواره همانند سال های گذشته غرفه ها را داریم که در یکی از غرفه ها نمایشگاه عکسی از جاذبه های گردشگری گلباف دائر می شود و سایر غرفه ها نیز محصولات تولیدی و صنایع دستی این شهر را عرضه می کنند.

,

بهزادی در پایان ضمن دعوت از همه مردم استان برای شرکت در این جشنواره، اظهار کرد: شهر گلباف با آب و هوای بسیار مطلوب و زیبایی های طبیعی که دارد مکان مناسبی برای گردشگران است لذا از همه مردم استان کرمان دعوت می کنم که در این جشنواره بی نظیر حضور یابند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه