اخبار داغ

میناب بزرگ ترین قطب تولید صنایع دستی کشور+تصاویر

میناب بزرگ ترین قطب تولید صنایع دستی کشور+تصاویر
صنایع‌دستی میناب همواره زبانزد خاص و عام بوده و مانند بسیاری از نقاط دیگر کشورمان حالتی کامل کننده اقتصاد و کشاورزی و از طرف تامین‌کننده بخشی از نیازهای مردم منطقه‌ است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ صنایع‌دستی در شرق هرمزگان خصوصا شهرستان میناب زبانزد خاص و عام و مانند بسیاری از نقاط دیگر کشورمان حالتی کامل کننده اقتصاد و کشاورزی می باشد و از طرفی تامین‌کننده بخشی از نیازهای مردم منطقه‌ است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از هرمز؛ صنایع‌دستی در شرق هرمزگان خصوصا شهرستان میناب زبانزد خاص و عام و مانند بسیاری از نقاط دیگر کشورمان حالتی کامل کننده اقتصاد و کشاورزی می باشد و از طرفی تامین‌کننده بخشی از نیازهای مردم منطقه‌ است., هرمز,

صنایع‌دستی با توجه به زیبایی و جذابیتی که دارد می‌تواند همواره به عنوان یکی از جاذبه‌های جهانگردی و جذب گردشگر محسوب شود و تاثیرگذاری بسزایی و مستقیمی نیز در صنعت توریسم و هم به‌عنوان قابلیت گردشگری و جذب سرمایه‌های مستقیم خارجی در منطقه داشته باشد که میناب در این زمینه موفق عمل کرده است.

,

صنایع دستی میناب به‌عنوان صنعتی مستقل، بومی و اصیل با جنبه‌های قوی کاربردی از جهات هنری، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی، می‌تواند همگام با توسعه صنعت گردشگری سهم شایسته و درخور توجهی در اقتصاد کشور و معرفی هنر ناب ایرانی و همچنین زندگی اقتصادی و حیات فرهنگی کشور داشته باشد که باید از این ظرفیت ها استفاده شود.

,

تولید و استفاده از صنایع‌دستی در مقابل کالاهای وارداتی، می‌تواند گام موثری در جهت اقتصاد مقاومتی محسوب می شود و زمانی می‌توان در حوزه صنایع‌دستی، میراث فرهنگی و گردشگری موفق عمل کرد که مشارکت و حمایت مردم و مسئولان به‌صورت جدی جامه عمل به خود گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه