اخبار داغ

گامی انقلابی در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی؛

کشف ۳۱ انبار بزرگ احتکار کالا در کرمان/ضرورت برخورد انقلابی با محتکرین

کشف ۳۱ انبار بزرگ احتکار کالا در کرمان/ضرورت برخورد انقلابی با محتکرین
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت : ۳۱ انبار کالاهای مختلف و متنوعی اعم از لاستیک خودرو، لوازم منزل، مواد غذایی، دارو و سایر مایحتاج عمومی کشف شده است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان ؛ در شرایط  فعلی کشور که دشمن با تمام توان به جنگ اقتصادی با ما می پردازد و زندگی برای مردم از لحاظ اقتصادی بسیار سخت شده است و اکثر مردم از این اوضاع و شرایط  گلایه مند هستند ؛عده ای زالو صفت  در کشور با احتکار کالاهای ضروری و انبار کردن آن ها به نظام جمهوری اسلامی و مردم خیانت می کنند لذا انتظار می رود که قوای سه گانه با پدیده شوم احتکار برخورد کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان , راه آرمان ,

در این میان استان کرمان نیز جزوء استان هایی محسوب می شود که هر روز ما شاهد شناسایی و کشف انبارهای متعدد کالا در آن هستیم که با برخورد نیروهای اطلاعاتی ، قضایی و بسیجی به موقع با آن ها برخورد می شود.

,

کشف ۳۱ انبار بزرگ احتکار کالا در کرمان 

, کشف ۳۱ انبار بزرگ احتکار کالا در کرمان , کشف ۳۱ انبار بزرگ احتکار کالا در کرمان ,

یدالله موحد نماینده عالی دستگاه قضایی در استان کرمان به محتکرکنندگان هشدار داد و گفت : محتکران و اخلالگران نظام اقتصادی تذکرات دستگاه قضایی را جدی بیگرند زیرا قانون مجازاتی را تعیین کرده، که بسیار سخت، عبرت آموز و بازدارنده است.

,

وی اظهار داشت: کرمان یکی از استان های پیشگام در حوزه مقابله با اخلاگران در نظام اقتصادی کشور بخصوص در بعد احتکار کالاهای مورد نیاز جامعه است.

,

نماینده عالی دستگاه قضایی در استان کرمان تصریح کرد: گاهی افرادی به قصد اینکه کالایی در بازار کمیاب و در نتیجه گران شود بسیاری از کالاها را انباشته و از عرضه و توزیع آنها به بازار خوداری می کنند.

,

وی ادامه داد: از انبارهای احتکار کالا بازدید و ۳۱ انبار کالاهای مختلف و متنوعی اعم از لاستیک خودرو، لوازم منزل، مواد غذایی، دارو و سایر مایحتاج عمومی کشف شد.

,

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: بلافاصله انبارهای احتکار کالا در کرمان توقیف و ۱۸ نفر تحت تعقیب کیفری قرار گرفتند و در این انبارها باز و کار عرضه و ارائه کالاهای مکشوفه احتکاری به بازار آغاز شده است.

,

احتکار داروهای خاص در بیمارستانی در کرمان

, احتکار داروهای خاص در بیمارستانی در کرمان, احتکار داروهای خاص در بیمارستانی در کرمان,

سردار غیب پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین به همه محتکران مایحتاج مردم اعلام کرد که دست از احتکار بردارند؛ چرا که در غیر این صورت با برخورد انقلابی مواجه خواهند شد.

,

در همین راستا شبکه شناسایی بسیج خبری در خصوص کشف و ضبط انبار دارویی در بیمارستان افضلی پور کرمان به ارزش ۲ میلیارد تومان  داده است.

,

بر اساس این خبر، محموله دارویی کشف شده عمدتا شامل داروهای خاص و مورد استفاده در بخش‌های آی سی یو و سی سی یو هستند.

,

انبار بزرگ لوازم خانگی احتکارشده در رودبار جنوب کشف شد

, انبار بزرگ لوازم خانگی احتکارشده در رودبار جنوب کشف شد, انبار بزرگ لوازم خانگی احتکارشده در رودبار جنوب کشف شد,

به همت اداره صنعت معدن و تجارت رودبار جنوب و با حضور دادستان عمومی و انقلاب رودبار و در مقابله با احتکار و نظارت بر بازار، انبار بزرگ لوازم خانگی در رودبار جنوب کشف و تمامی اجناس ضبط گردید.

,

عطا پور رئیس شورای تامین شهرستان رودبارجنوب نیز در این رابطه اظهار داشت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مقابله با فعالیت مجرمانه ناامن کنندگان اقتصاد کشور، ماموران اداره اطلاعات پس از رصد اطلاعاتی از فعالیت چند محتکر و احتکار لوازم خانگی ایرانی و خارجی در یک انبارهای غیرمجاز در رودبار مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

,

وی ادامه داد: ماموران پلیس با هماهنگی مراجع قضایی؛ اداره صنعت معدن و تجارت؛تعزیرات،اصناف با حضور در محل و بازرسی از انبار یاد شده انواع لوازم خانگی شامل یخچال، کولر، تلویزیون و اجاق گاز کشف و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر شد.

,

رئیس شورای تامین شهرستان رودبارجنوب با اشاره به اینکه کارشناسان در حال براورد مقدار این اجناس هستند، گفت: متهم دستگیر شده همراه با پرونده به مراجع قضایی معرفی و تحقیقات پلیس نیز در این زمینه ادامه دارد.

,

کشف ۵ انبار کالای احتکار شده در زرند

, کشف ۵ انبار کالای احتکار شده در زرند, کشف ۵ انبار کالای احتکار شده در زرند,

هادی میرزایی فرمانده انتظامی شهرستان زرند، در گفت و گو با خبرنگار ما در تشریح این خبر اظهار داشت: نیروی انتظامی  به عنوان مجری نظم و امنیت با توجه به شعار سال، برخورد با جرائم اقتصادی را به طور ویژه در دستور کار قرار داده است.

,

وی گفت: در همین رابطه با همکاری تیم ویژه نظارت بر بازار و پس از شناسایی چندین انبار و بازدید سر زده از آن ها مقدار قابل توجهی اجناس احتکار شده در زرند کشف شد.

,

فرمانده انتظامی شهرستان زرند با بیان اینکه از این انبارها مقدار قابل توجهی آهن آلات، مواد غذایی، مواد پروتئینی و سیگار قاچاق کشف شده است، گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده و در این رابطه ۵ انبار پلمب شد.

,

میرزایی در پایان تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه اقدام غیرمجاز و خلاف عرف بازار مانند احتکار و کالای قاچاق، مراتب را به پلیس گزارش کنند تا به تخلفات صنفی رسیدگی شود.

,

حال امیدواریم دستگاه قضایی با افرادی که در این شرایط خون مردم را می مکند و کالا و اقلام را انبار و احتکار می کنند برخورد و محاکمه انقلابی داشته باشد تا مردم بتوانند با وجود تورم و گرانی کالاها حداقل از آرامش نسبی در جامعه بهره مند شوند .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه