اخبار داغ

فرماندار حاجی آباد خبر داد؛

بهره برداری از ۸۲ پروژه عمرانی حاجی آباد با اعتبار ۹۱ میلیاردی در هفته دولت

بهره برداری از ۸۲ پروژه عمرانی حاجی آباد با اعتبار ۹۱ میلیاردی در هفته دولت
فرماندار شهرستان حاجی آباد گفت: به مناسبت هفته گرامیداشت دولت در شهرستان حاجی آباد بیش از 82 طرح و پروژه عمرانی در بخش های مختلف با اعتباری بالغ بر 91 میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید جهانگیری، فرماندار حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار هرمز ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید خدمات شایسته‌ای در شهرستان حاجی آباد به خصوص در حوزه اشتغالزایی انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

فرماندار حاجی اباد بیان کرد: در حوزه کشاورزی با پیگیری های انجام شده  اشتغال ایجاد خواهد شد و آماده واگذاری زمین به متقاضیان بخش کشاورزی می باشیم.

,

جهانگیری تصریح کرد:پروژه های هفته دولت امسال از لحاظ ریالی 117 درصد رشد داشته و بیشتر طرح های افتتاحی در هفته دولت مربوط به بخش کشاورزی و اشتغال زدایی است.

,

*بیشترین پروژه های افتتاحی با 50 میلیاردو 275 میلیون تومان مربوط به حوزه کشاورزی  

, *بیشترین پروژه های افتتاحی با 50 میلیاردو 275 میلیون تومان مربوط به حوزه کشاورزی  , *بیشترین پروژه های افتتاحی با 50 میلیاردو 275 میلیون تومان مربوط به حوزه کشاورزی  ,

وی گفت : ازنظر اعتباری بیشترین پروژه ها مربوط به جهاد کشاورزی با 50میلیارد و 275 میلیون تومان ، بخش حمل و نقل با شش پروژه در حوزه راهداری با ۲۱ میلیارد توان اعتبار و انرژی چهار میلیاردو ۷۰۰ میلیون تومان می باشد.

,

جهانگیری بیشترین تعداد پروژه های افتتاحی را متعلق به سازمان جهاد کشاورزی با 26، حوزه حمل نقل با شش پروژه ، عمران  روستایی و شهری 34 پروژه ، آبفار چهار پروژه و بخش انرژی با 9 پروژه دانست.

,

فرماندار حاجی آباد افزود: در بخش کشاورزی 26 پروژه با اعتبار پنج میلیاردو 275 میلیون تومان  ، اجرای سیستم آبیاری تحت فشار 253هکتار که تاثیر زیادی در کاهش مصرف آب در این حوزه داشته است ، ایجاد 16 هکتار گلخانه با اشتغالزایی 240 نفر  و در بحث کنترل سیل و ذخیره منابع آبی  چهار سد احداث شده است.

,

جهانگیری از افتتاح سیلو گندم 50 هزار تنی بزرگترین سیلو ذخیر گندم استان هرمزگان در هفته دولت خبر داد و افزود: این سیلو زمینه اشتغال 20 نفر به طور مستقیم و با اعتبار 19میلیارد و 500 میلیون تومان و جهت ذخیر گندم شهرستان و استان هرمزگان احداث شده است.

,

وی ادامه داد: افتتاح مزرعه پرورش ماهی خاویاری در شهرستان از دیگر پرژه های بخش کشاورزی می باشد که در دو سال اخیر سه مزرعه در سطح شهرستان ایجاد شده است.

,

فرماندار حاجی آباد از افتتاح بزرگترین اورژانس شمال استان هرمزگان با زیربنا 1100متر مربع خبر داد و گفت: با افتتاح این اوژانس 25 تخت به تعداد تخت های بیمارستان اضافه می شود که بخش های اتاق عمل ، ایزوله، بخش زنان و زایمان و اطفال نیز به طور جداگانه مجهز شده اند.

,

جهانگیری با بیان اینکه در بخش عمران شهری و روستایی 34 پرژه با اعتبار 39 میلیارد و 765 میلیون تومان در هفته دولت به بهره برداری می رسد، افزود: بیشتر پرژه های هفته دولت در روستاها به بهره برداری می رسد چرا که هدف دولت خدمات بیشتر به روستا ها و مناطق محروم می باشد.

,

وی تصریح کرد: در بخش آبفار چهار پروژه با اعتبار سه میلیاردو ۷۰۰ میلیون ریال و در بخش آموزش و حوزه فرهنگی 27 پروژه با اعتبار بالغ بر یک میلیارد ریال در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

,

نماینده عالی دولت در حاجی آباد خاطرنشان کرد: این طرحها در بخش کشاورزی و شیلات شامل اجرای سیستم آبیاری قطره ای در بخش عمران روستایی و خدماتی، بهسازی معابر و جمع آوری و هدایت آبهای سطحی توسط سه سد همچنین بهسازی و آسفالت معابر روستاها با مشارکت مردم به بهره برداری می رسد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه