اخبار داغ

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی:

۶۰ سفیر ایران در دولت دوازدهم بازنشسته اند/ قانون منع بکارگیری بازنشستگان تند بوده و دست دولت را می بندد

۶۰ سفیر ایران در دولت دوازدهم بازنشسته اند/ قانون منع بکارگیری بازنشستگان تند بوده و دست دولت را می بندد
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی: متاسفانه در دولت فعلی تعداد زیادی از بازنشستگان به کارگیری شدند اما در دولت قبل در بین استانداران، سفرا، وزرا و معاونین این مسئله کمتر به چشم می خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه درباره قانون منع به کارگیری بازنشستگان گفت: طبق قانون نظام هماهنگ کشوری طی سالهای اخیر بازنشستگان با مجوز هیات وزیران می توانند به کار بازگردند و نیروهای مسلح نیز در این راستا به مجوز فرماندهی کل قوا نیاز داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

عزیز اکبریان افزود: متاسفانه در دولت فعلی تعداد زیادی از بازنشستگان به کارگیری شدند اما در دولت قبل در بین استانداران، سفرا، وزرا و معاونین این مسئله کمتر به چشم می خورد.

,

وی اظهار داشت: در حال حاضر 60 سفیر و 15 الی 16 استاندار بازنشسته اند و از 9 معاون وزارت صنعت، معدن و تجارت، 5 نفر از آنها بازنشسته اند.

,

اکبریان تصریح کرد: مجلس ناچار به تصویب قانون جدیدی شد تا میزان استفاده از بازنشستگان را تعدیل کند اما بر اساس آن وزرا، معاونین رئیس جمهور، نمایندگان مجلس و اعضای شورای نگهبان مشمول این قانون نمی شوند.

,

وی گفت: شورای نگهبان قانون مذکور را تایید کرده است و طی دو ماه استانداران، سفرا، معاونین وزرا و دیگر بازنشستگان تعدیل خواهند شد.

,

اکبریان افزود: قانون منع بکارگیری بازنشستگان تند بوده و دست دولت را می بندد، زیرا استان هایی همانند البرز، سیستان و بلوچستان، آذربایجان، کردستان و ... ممکن است در مقاطعی با اتفاقاتی مواجه شوند که نیاز به یک شخص برای جمع کردن آنها باشد.

,

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در خاتمه با اشاره به اینکه افراط و تفریط در قوانین زیاد داریم اظهار داشت: حداقل باید از 31 استان دو الی سه استان را بازنشستگان اداره کنند نه اینکه تعداد زیادی بازنشسته داشته باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه