اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

تخلف محتکران اقدام علیه امنیت ملی با موضوع اقتصادی است/ قوه قضائیه و سازمان تعزیرات در برخورد با مفسدان اقتصادی اهمال نکنند

تخلف محتکران اقدام علیه امنیت ملی با موضوع اقتصادی است/ قوه قضائیه و سازمان تعزیرات در برخورد با مفسدان اقتصادی اهمال نکنند
کارشناس مسائل سیاسی گفت: مردم باید دیده بان نظام باشند و از کوچکترین رفتارهای مشکوک به احتکار چشم پوشی نکرده و مسئولین را در جریان امور قرار دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کارشناس مسائل سیاسی در تحلیل مبارزه با مفاسد اقتصادی و احتکار به خبرنگار تیتریک گفت: آن چیزی که در قالب سیاست های استکباری غرب و تحریم در حال انجام است متاسفانه تاثیرات چندانی نداشته و در حد و اندازه ای نیست که در داخل به آن دامن زده می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

علی قربانی افزود: تحریم ها از 13 مرداد آغاز شده است اما متاسفانه عده ای در داخل کشور پیاده نظام جنگ اقتصادی دشمن شده اند و دست به احتکار زده اند.

,

وی اظهار داشت: در بحث مبارزه و برخورد با عوامل پیاده نظام دشمن و محتکران اقتصادی باید همان رفتاری صورت گیرد که با کشور متخاصم انجام خواهد شد.قربانی تصریح کرد: محتکران از بیت المال و حق مردم استفاده کرده و در مسیری قرار گرفته اند که پازل دشمن است و ملت ایران اینگونه سیاست ها و افراد را فراموش نخواهد کرد.

,

وی گفت: از قوه قضائیه شدیدترین نوع برخورد با محتکران مطالبه می شود چرا که این افراد سربازهای دشمن تلقی می شوند و همچنین مردم از مجلس شورای اسلامی قویا و صریحا خواستارند در راستای قوانین برخورد با محتکران اقتصادی تجدید نظر صورت گیرد تا فرصتی برای اینگونه رفتارها از طریق عوامل داخلی در مباحث اقتصادی ایجاد نشود.

,

قربانی افزود: محتکران غارتگران و چپاول گران بیت المال هستند به گونه ای که از اسلحه خانه های خودی سلاح برداشته و بر علیه شهروندان کشور تیراندازی می کنند لذا نوع برخورد با این افراد باید همانند برخورد با محارب و دشمن باشد.

,

وی اظهار داشت: قوه قضائیه و سازمان تعزیرات در برخورد با این افراد کوچکترین اهمالی نداشته باشند و اینکه جریمه برای آنها قائل شوند صحیح نخواهد بود چرا که فعالیت آنها اقدام علیه امنیت ملی با موضوع اقتصادی است.

,

قربانی در خاتمه تصریح کرد: مردم باید دیده بان نظام باشند و از کوچکترین رفتارهای مشکوک به احتکار چشم پوشی نکرده و مسئولین را در جریان امور قرار دهند، همچنین در صورت اهمال و کوتاهی مسئولین مطالبه گری توسط مردم ادامه داده شود.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه