اخبار داغ

مدیردفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت توزیع نیروی برق:

ارتقاء فرهنگ ایمنی، لازمه پیشگیری از وقوع حوادث ناشی از کار است

ارتقاء فرهنگ ایمنی، لازمه پیشگیری از وقوع حوادث ناشی از کار است
حسنخانی با اشاره به حساسیت موضوع ایمنی در صنت برق گفت:شعار ایمنی در سال جدید ارتقاء فرهنگ ایمنی بوده وامیدواریم با رعایت اصول وقوانین ایمنی درسال جدید هیچ گونه حادثه مرتبط با کار نداشته باشیم .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛علی حسنخانی مدیردفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت توزیع نیروی برق در گفتگو با راه آرمان ؛ ضمن تاکید بر اهداف مجموعه  صنعت برق در ارائه خدمات شایسته به مردم گفت: تمام تلاش این مجموعه ارائه خدمات در چهارچوب ضوابط و مقررات و با رعایت اخلاق و تکریم ارباب رجوع بوده و این امر تا کنون و به لطف خدا محقق گشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی عملکرد دفتر ایمنی وکنترل ضایعات  در سال گذشته را مثبت ارزیابی نموده و خواستار ادامه این روند در سال جاری شد.

,

حسنخانی با اشاره به حساسیت موضوع ایمنی در صنت برق  افزود: شعار ایمنی در سال جدید ارتقاء فرهنگ ایمنی بوده وامیدواریم با رعایت اصول وقوانین ایمنی درسال جدید هیچ گونه حادثه مرتبط با کار نداشته باشیم .

,

مدیر دفتر ایمنی و کنترل ضایعات  از مسئولین ایمنی در امورها خواست تا جلسات هفتگی ایمنی را به طور منظم برگزار نموده و ابزار وتجهیزات همکاران  برق کاررا بازدید نمایند.

,

وی ازجمله راهکارهای ارتقای فرهنگ ایمنی ، دربین همکاران را برگزاری دوره های آموزشی ، مهارتی ایمنی ذکر کرد وگفت: یک بخش دیگر کار دفتر ایمنی مرتبط با مشترکین می باشد که بایستی مفاهیم و اصول اولیه ایمنی به افراد جامعه نیز انتقال یابد.

,

وی از مردم خواست تا درصورت هرگونه مشاهده  استفاده غیرمجاز از تاسیسات وتجهیزات  برق که موجب خسارت به شبکه خواهد شد با شماره تلفن ۱۲۱ تماس و موارد خاص را اطلاع رسانی نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه