اخبار داغ

مدیر دامپزشکی پلدشت خبر داد؛

آمادگی بازرسان دامپزشکی پلدشت برای نظارت بر ذبح دام های قربانی

آمادگی بازرسان دامپزشکی پلدشت برای نظارت بر ذبح دام های قربانی
مدیر دامپزشکی پلدشت گفت: اکیپ های ثابت و سیار بهداشت گوشت دامپزشکی و ناظرین شرعی دام های قربانی همزمان با عید قربان در نقاظ مختلف حضور دارند تا بر دام های قربانی و ذبح آنها نظارت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سیما جبرائیلی در گفتگو با خبرنگار اروم نیوز، در خصوص اقدامات صورت گرفته برای عید قربان در جهت پیشگیری از انتقال بیماری دامی به انسان ها گفت: اداره دامپزشکی در راستای حفظ سلامت همشهریان و تامین بهداشت عمومی جامعه آماده بازرسی بهداشتی و شرعی دام ها در روز عید قربان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی تصریح کرد: اکیپ های ثابت و سیار بهداشت گوشت دامپزشکی و ناظرین شرعی دام های قربانی همزمان با عید قربان در نقاظ مختلف حضور دارند تا بر دام های قربانی و ذبح آنها نظارت کنند.

,

وی اظهار کرد: به همین منظور اکیپ ها از ساعت ۷ صبح الی ۱۳ ظهر در سطح شهرستان مستقر بوده و همشهریان عزیز می توانند با شماره تلفن های ۰۴۴۳۴۲۸۵۱۷۷ و ۰۴۴۳۴۲۸۲۷۱۲ تماس حاصل فرمایند.

,

مدیر دامپزشکی پلدشت در خصوص علایم بیماری دام ها افزود: همشهریان عزیز از خرید و تهیه دام هایی که دارای نفخ و بیماری گوارشی بوده یا دام هایی که دارای ظاهری با چشم های ژولیده و دارای لنگش می باشد و دارای ترشحات آبکی و چرکی از چشم و بینی می باشد خودداری کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه