اخبار داغ

رئیس کل دادگستری استان اردبیل؛

۳۰ هراز پرونده در دستگاه قضایی اردبیل در حال بررسی است

۳۰ هراز پرونده در دستگاه قضایی اردبیل در حال بررسی است
رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت:در حال حاضر بیش از 30 هزار پرونده در دستگاه قضائی اردبیل در حال بررسی است که یکی از اولویت‌های اساسی دادگستری استان تسهیل اجرای روند این پرونده‌ها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  سبلان‌ما،حجت‌الاسلام محمدعلی قاصدی شامگاه روز یکشنبه در مجمع عمومی سالانه انجمن حمایت از زندانیان در اردبیل  با بیان اینکه متاسفانه بسیاری از افراد به دلیل مشکلات اقتصادی در زندان به سر می‌برند، اظهار داشت:در حال حاضر بیش از 30 هزار پرونده در دستگاه قضائی اردبیل در حال بررسی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با تاکید بر تسهیل اجرای روند رسیدگی به این پرونده ها، تصریح کرد:دادگستری استان تمام تلاش خود را برای رسیدگی به پرونده‌های موجود به کار گرفته است و در این زمینه نظارت همه‌جانبه‌ای بر نحوه رسیدگی به پرونده‌ها و مطالبات متقاضیان دارد.

,

رئیس کل دادگستری استان اردبیل از جایگزینی به جای مجازات حبس خبر دادو گفت:در این زمینه اقدامات خوبی انجام یافته و با شرایط قانونی در برخی مواقع از بخش‌های دیگر به جای مجازات حبس استفاده می‌کنیم.

,

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه بسیاری از افراد در حال حاضر به دلیل مشکلات اقتصادی در زندان به سر می‌برند که این امر سبب افزایش آسیب‌های اجتماعی در جامعه شده و خانواده‌های این زندانیان با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند.

,

قاصدی راه‌اندازی انجمن حمایت از زندانیان  را موثر در کمک به خانواده‌های زندانیان جرائم غیرعمد دانست و بیان کرد: که انتظار می‌رود با اهتمام خیران و دستگاه‌های قضائی بسیاری از دغدغه‌های خانواده‌های زندانیان جرائم مالی غیرعمد برطرف شود.

,

وی ظرفیت خیران برای آزادی زندانیان را امری مهم عنوان کردو گفت: خوشبختانه در این حوزه در استان اردبیل  پیشگام است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه