اخبار داغ

مدیرکل دامپزشکی اردبیل خبر داد؛

ارائه خدمات رایگان کشتارگاه‎های دام در روز عید قربان/ استقرار 45 اکیپ نظارت بهداشتی بر ذبح دام در اردبیل

ارائه خدمات رایگان کشتارگاه‎های دام در روز عید قربان/ استقرار 45 اکیپ نظارت بهداشتی بر ذبح دام در اردبیل
مدیرکل دامپزشکی اردبیل تاکید کرد: همه کشتارگاه های دام استان اردبیل در روز عید سعید قربان فعال و آماده ارائه خدمات رایگان هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا صادق صالحی در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری سبلان‌ما، از اجرای طرح ضربتی نظارت بهداشتی دامپزشکی درعید سعید قربان خبرداد و گفت: جهت اطمینان مردم از سلامت گوشت ۴۵ اکیپ ثابت و سیار در قالب ۷۱پرسنل فنی و متخصص در امر بازرسی گوشت در عید سعید قربان جهت انجام عملیات نظارت بهداشتی آماده‎باش هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

مردم گوشت حاصل از ذبح دام غیر مجاز را نخرند
وی با اشاره به شیوع بیماری مشترک تب کریمه کنگو در برخی استان های جنوبی و مرکزی از شهروندان خواست از خرید گوشت های حاصل از ذبح دام های غیرمجاز که بدون نظارت بهداشتی دامپزشکی و خارج از کشتارگاه ها و عموما در روستاهای اطراف تهیه و وارد چرخه مصرف می‎شود، جدا خودداری کنند.

, مردم گوشت حاصل از ذبح دام غیر مجاز را نخرند, مردم گوشت حاصل از ذبح دام غیر مجاز را نخرند,
,

مدیرکل دامپزشکی اردبیل تاکید کرد: در هنگام خرید گوشت حتما از ممهور بودن آن به مهر بهداشتی دامپزشکی اطمینان حاصل کنید.
وی اضافه کرد: شهروندان درصورت خرید فرآورده‎های خام دامی، آن را به صورت بسته بندی شده کددار و تحت نظارت بهداشتی دامپزشکی خریداری کنند.

,
,

کشتارگاه‌های اردبیل در عید قربان فعال هستند

, کشتارگاه‌های اردبیل در عید قربان فعال هستند, کشتارگاه‌های اردبیل در عید قربان فعال هستند,

صالحی با اشاره به اینکه بیشتر مردم ذبح را درمنزل انجام می دهند، گفت: بهتر است برای سلامتی و بهداشت بیشتر مردم ذبح خود در کشتارگاه ها انجام دهند.

,

وی تصریح کرد: کلیه کشتارگاه های دام استان در عید سعید قربان فعال بوده و آماده ارائه خدمات بهداشتی بصورت رایگان به شهروندان است ، فلذا  به شهروندان توصیه میشود دام قربانی خود را جهت ذبح و اماده سازی لاشه به کشتارگاه منتقل کرده  و ازخدمات بهداشتی کشتارگاه ها بهره مند شوند .

,

مدیرکل دامپزشکی اردبیل گفت: شماره تلفن های ۳۳۳۳۱۸۹۱و۳۳۳۵۵۹۹۰ اداره کل دامپزشکی استان اردبیل جهت ارتباط مردمی اماده دریافت گزارش مردمی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه