اخبار داغ

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان خبر داد؛

بهره‌برداری از ۸ پروژه گازرسانی با بیش از ۲۶ میلیارد تومان اعتبار در هفته دولت/ مردم فولادمحله از نعمت گاز برخوردار می‌شوند

بهره‌برداری از ۸ پروژه گازرسانی با بیش از ۲۶ میلیارد تومان اعتبار در هفته دولت/ مردم فولادمحله از نعمت گاز برخوردار می‌شوند
مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان از افتتاح 8 پروژه گازرسانی با صرف اعتباری بالغ بر 26 میلیارد و 600 میلیون تومان در هفته دولت امسال در استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، علیرضا شریفی‌نژاد مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اقدامات انجام شده در بخش گاز استان در سالهای گذشته موجب شده است استان در این بخش شاهد پیشرفت کم‌نظیری باشد گفت: در حال حاضر 100 درصد شهرها و 85 درصد روستاهای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان از گازرسانی به تمام مناطق واجد شرایط استان تا پایان سال 1399 خبر داد و افزود: سالیانه 2 میلیون مترمکعب گاز طبیعی در این استان مصرف می‌شود.

,

شریفی‌نژاد به وجود 41 جایگاه CNG در استان سمنان اشاره کرد و گفت: سالیانه 500 میلیون مترمکعب گاز طبیعی تحویل جایگاه‌های CNG در استان می‌شود.

,

وی با اشاره به ماموریت‌های شرکت ملی گاز در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور اظهار کرد: گازرسانی به شهرک‌های صنعتی و ایجاد زیرساختهای لازم در بخش صنعت، یکی از اولویت‌های شرکت گاز در زمینه اقتصاد مقاومتی بوده است.

,

مدیرعامل شرکت گاز استان ادامه داد: شرکت گاز استان در حال حاضر 2 هزار و 883 مشترک در بخش صنعت دارد که 24 درصد این مشترکین پس از ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از نعمت گاز برخوردار شده‌اند.

,

شریفی‌نژاد با بیان اینکه 70 درصد گاز طبیعی استان در بخش تولید و صنعت مصرف می‌شود گفت: شرکت گاز استان سمنان برای تامین گاز واحدهای صنعتی محدودیت خاصی ندارد و آماده استقبال از سرمایه‌گذاران و فعالان بخش خصوصی است.

,

وی درخصوص اقدامات صورت گرفته برای پیشگیری از قطعی یا افت فشار گاز در فصل زمستان نیز تاکید کرد: از زمستان سال 86 تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر قطعی گاز در استان سمنان دریافت نشده است که این موضوع به خوبی بیانگر اقدامات انجام شده در خصوص تامین گاز در این استان است و پیش‌بینی می‌کنیم در سالجاری نیز با کمترین ریسک به استقبال زمستان برویم.

,

مدیرعامل شرکت گاز استان در بخش دیگری از این نشست از افتتاح 8 پروژه در بخش گاز استان در هفته دولت امسال خبر داد و گفت: برای این 8 پروژه بیش از 26 میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

,

شریفی‌نژاد احداث ایستگاه سی.جی.اس به ظرفیت 80 هزار مترمکعب در روستای مومن‌آباد را یکی از مهمترین این پروژه‌ها عنوان کرد و گفت: با بهره‌برداری از این پروژه که بالغ بر 2میلیارد و 600 میلیون تومان برای آن هزینه شده است، روستای مومن‌آباد به خط انتقال 48 اینچی متصل خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه گازرسانی به روستای فولادمحله از توابع شهرستان مهدیشهر، از دیگر پروژه‌های آماده بهره‌برداری در هفته دولت امسال است اظهار کرد: با اجرای عملیات لوله‌گذاری به طول 41 کیلومتر و راه‌اندازی دو ایستگاه تقلیل فشار با اعتباری بیش از 7 میلیارد تومان، مردم روستای فولادمحله نیز از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.   

,

مدیرعامل شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: گازرسانی به روستای غزازان از توابع شهر بیارجمند، انجام عملیات اجرایی خط تغذیه تقویتی سمنان – شهمیرزاد، توسعه شبکه گازرسانی شهرستان آرادان، گازرسانی به روستای منصورکوه در شهرستان دامغان و نیز گازرسانی به خوشه‌های صنعت و کشاورزی غرب و شرق استان از دیگر پروژه‌هایی است که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه