اخبار داغ

ورود بیش از ۱۰۰ هزار میهمان فرهنگی به استان اردبیل

ورود بیش از ۱۰۰ هزار میهمان فرهنگی به استان اردبیل
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: امسال اردبیل میزبان 100 هزار و 194 میهمان فرهنگی در سفرهای تابستانی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از سبلان‌ما، حسین برزگر در بازدید از مراکز اسکان فرهنگیان در اردبیل اظهار داشت:  تا تاریخ 26 مرداد ماه امسال اردبیل میزبان 100 هزار و 194 میهمان فرهنگی در سفرهای تابستانی شد که تلاش بر این است که خدمات‌رسانی مطلوبی به مسافران فرهنگی در استان ارائه شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما, .,

وی با اشاره به این که اردبیل میزبان 250 هزار و 485 نفرروز مهمان فرهنگی شده است بیان کرد: خوشبختانه تلاش‌های انجام یافته در معرفی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های استان بسیار حائز اهمیت است که انتظار می‌رود در این زمینه با مشارکت و تعاملات انجام یافته بتوانیم تعداد مسافران و گردشگران را هر سال به حداکثر برسانیم.

, .,

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به این که اردبیل قطب گردشگری کشور است بیان کرد: داشتن جاذبه‌های متنوع و جاذبه‌های بکر در استان در کشور بی‌نظیر است و داشتن تنوع آب و هوایی در استان سبب شده که میهمانان اردبیل را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب می‌کنند که این مسئله نیز به نوبه خود بسای حائز اهمیت است.

, .,

برزگر گفت: بیش از 27 هزار خانوار از 9 استان کشور میهمان فرهنگی داریم  و بیشترین پذیرش نیز مروبط به شهرستان سرعین است که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های مناسبی انجام یافته که امیدواریم این موضوع مورد توجه واقع شود.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه