اخبار داغ

مدیرکل دفتر روستایی استانداری قزوین:

نخستین "استارتاپ ویکند روستایی" کشور در قزوین برگزار می‌شود

نخستین "استارتاپ ویکند روستایی" کشور در قزوین برگزار می‌شود
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین گفت: نخستین استارت تاپ ویکند روستایی منطقه ای کشور به میزبانی قزوین برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکرم نجفی در گفت‌وگو با صبح قزوین اظهار کرد: نخستین "استارتاپ ویکند روستایی" کشور در قزوین با شرکت 200 نفر از استان‌های گیلان، مازندران، اردبیل، زنجان و قزوین، دهم تا سیزدهم شهریور در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار خواهد شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,


وی افزود: این استارتاپ با 12 رویکرد از جمله گردشگری و صنایع دستی، محیط زیست و پسماند، بازاریابی و فروش با محوریت روستا برگزار خواهد شد.

مدیرکل دفتر روستایی استانداری ابراز کرد: فرصت ارسال ایده‌ها تا پنجم شهریور است و پس از بررسی طرح‌ها و پذیرش آن‌ها در یک پیش رویداد، تیم‌ها تشکیل شده و زیر نظر مربیان متخصص فعالیت خود را آغاز می‌کنند. 

این مسئول ادامه داد: این استارت‌آپ، سیزدهم شهریور با معرفی ایده‌های برتر و اهدای جوایز به آن‌ها به کار خود خاتمه می‌دهد. 

وی در پایان گفت: استارت‌آپ ویکند برنامه‌ای است که در آن گروهی از مدیران، سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و صاحبان ایده دور هم جمع شده و تیم‌هایی تشکیل می‌دهند تا با ارائه نمونه اولیه‌ای از کار خود به ایجاد یک شرکت نوپا و کسب و کار جدید بپردازند.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه