اخبار داغ

مسئول نمایشگاه "شهر نشاط":

"شهر نشاط" محفل ترویج سبک زندگی اسلامی و بازی‌های بومی است

"شهر نشاط" محفل ترویج سبک زندگی اسلامی و بازی‌های بومی است
مسئول نمایشگاه "شهر نشاط" گفت: برگزاری این نمایشگاه کار جدیدی در استان است که بازخورد خوبی به‌ همراه داشت و "شهر نشاط" محفلی برای ترویج سبک زندگی اسلامی و بازی‌های بومی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا اسماعیلی در گفت‌وگو با صبح قزوین درباره راه اندازی نمایشگاه"شهر نشاط" در امامزاده حسین(ع) قزوین اظهار کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه انتقال غیرمستقیم مفاهیم و معارف اسلامی، آموزش بازی‌های بومی و اسلامی و ترویج آنها در بین خانواده‌ها و ایجاد فضایی سالم و با نشاط برای خانواده‌هاست. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین ,

وی ادامه داد: تزریق نشاط واقعی با ارائه بازی‌های پرتحرک و تبیین ضرورت استفاده از بازی‌های پرتحرک ذهنی و جسمی به جای بازی‌های رایانه ای، ترویج سبک زندگی اسلامی با بازی‌های جذاب و بومی، ارائه راهکارهای عملی به فعالین فرهنگی برای ورود در عرصه‌های جدید جنگ نرم از دیگر اهداف این نمایشگاه است. 
,
,
, ,

مسئول نمایشگاه "شهر نشاط" اذعان کرد: تقویت خلاقیت و بالابردن قدرت تشخیص کودک و نوجوان در جهت تمییز بازی‌های سالم از بازی‌های غیرسالم، توجه به بُعد سلامت جسم و روان، شناسایی نوجوانان مستعد و دعوت از آنها برای شرکت در کلاس‌های تابستانی و طرح‌های تربیتی از راهبرهای این نمایشگاه است. 

وی بیان کرد: این نمایشگاه 21مردادماه افتتاح شد و تا 5 شهریورماه ادامه دارد، میانگین بازدیدکنندگان از این نمایشگاه روزانه 1000نفر است که در صورت افزایش آمار استقبال کنندگان تا دهم شهریورماه برپا خواهد بود. 
,
,
,
,
, ,

اسماعیلی زمان بازدید از نمایشگاه "شهر نشاط" را از ساعت 18 تا 23 اعلام کرد و گفت: در این نمایشگاه 14غرفه و 25بازی مختلف ارائه شده است که شامل غرفه‌ی نونهال، استخر بادی، ترامپولین، کندوی عسل مکعب‌های رنگی، کامیون فضایل پله‌ی تقرب، تعاون و گردونه‌ی پازل مخروطی شهر ترافیک، راه رسیدن و راه دشوار شامل صراط مارپیچ تونل کشی، نردبان معلق توپ و تانک یا دشمن شناسی و مسیر نجات و همچنین تونل ابهام یا تونل ورودی است. 

وی عنوان کرد: این نمایشگاه با همکاری و مشارکت اداره کل اوقاف و امور خیریه، شهرداری، شورای شهر قزوین، سپاه صاحب الامر (عج) و بنیاد شهید برگزار شده است. 
,
,
,
,
, ,

این مسئول تاکید کرد: برگزاری این نمایشگاه کار جدیدی در استان است که بازخورد خوبی به‌همراه داشت و تاکنون با پیشنهادهای مختلفی از ارگان‌های دولتی و خصوصی مبنی بر دایر کردن این نوع از نمایشگاه‌ها مواجه بودیم. 

وی ادامه داد: درخواست مسئولین مبنی بر برگزاری نمایشگاه‌ها نشان می‌دهد قطعا می‌توان در فضای سالم، شهر بازی با بازی‌های سالم و پر تحرک برپا کرد. 
,
,
,
,
, ,

اسماعیلی در پایان اضافه کرد: برگزاری این نمایشگاه کار خودجوش فرهنگی بود و از خیرین فرهنگی تقاضای حمایت و همراهی را در برگزاری این دست از نمایشگاه‌ها داریم. 
انتهای پیام/
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه