اخبار داغ

رئیس پلیس آگاهی استان البرز خبر داد؛

کشف و پلمب انبار 3 میلیارد تومانی تنباکوی قاچاق در فردیس/ باند دو نفره سارقان موبایل قاپ در کرج دستگیر شدند

کشف و پلمب انبار 3 میلیارد تومانی تنباکوی قاچاق در فردیس/ باند دو نفره سارقان موبایل قاپ در کرج دستگیر شدند
رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: با همکاری پلیس اگاهی فردیس محل دپو یک انبار تنباکو شناسایی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، رئیس پلیس آگاهی استان البرز صبح امروز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه در راستای اجرای منویات رهبری و تدابیر فرمانده انتظامی البرز، مبارزه با کالای قاچاق به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است گفت: با همکاری پلیس اگاهی فردیس محل دپو یک انبار تنباکو شناسایی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
سرهنگ جواد صفایی افزود: تیم عملیاتی مبارزه با کالای قاچاق البرز به محل مذکور اعزام شدند و انباری با۱۵۰۰ کارتن تنباکو و ۲۸ بشکه تنباکو فله ای شناسایی شد که در این راستا با همکاری قاضی تعزیرات نسبت به توقیف اموال که۳ میلیارد تومان ارزش ریالی داشت اقدام شد.

وی با اشاره به اینکه انبار غیر مجاز و اموال آن قاچاق بود، از پیگیری این پرونده و پلمب شدن انبار خبر داد و اظهار داشت: با شروع فصل گرما مانور موتور سیکلت سواران در شهر و مناطق حاشیه نشین بیشتر شده و سرقت به عنف در کرج افزایش پیدا کرده است.

سرهنگ صفایی تصریح کرد: کاراگاهان پلیس اگاهی با جدیت پیگیری این پرونده ها را در دستور کار قرار دادند و در این راستا باند دو نفره سارقین موبایل قاپ و گردنبند قاپ را که در کرج و فردیس در ساعات اغازین شب از عابرین سرقت می کردند را دستگیر کردند.

وی گفت: این باند دو نفره از یک دستگاه موتورسیکلت با چندین باک و کلاه های نقابدار استفاده کردند که مخفیگاه انها در کرج شناسایی شد و در عملیات غافلگیرانه ای شبانه دستگیر شدند که در نهایت تعداد زیادی رم گوشی نیز از مخفیگاه انها بدست آمد و علی رغم انکار انها سرقتی بودن رم ها مشخص شد.

20 فقره سرقت اعتراف کردند افزود: سرهنگ صفایی با اشاره به اینکه این دو نفر به
درر اردیبهشت سال جاری سارقان دستگیر و با ۵۰ فقره سرقت راهی زندان شده و با وصیغه ازاد شدند که در اعترافات دارند یه روز پس از ازادی مرتکب اولین جرم شدند.

وی همچنین به پیگیری پرونده کیف قاپی توسط پراید در کرج اشاره کرد و اظهار داشت: خودرو شناسایی شد که متعلق به یک خانم بود و با تحقیقات غیر محسوس مشخص شد تصرف ان با بردار خانم است.

سرهنگ صفایی تصریح کرد: در یک عملیات شبانه نامبرده در یکی از سه مخفیگاه خود در کرج شناسایی و دستگیر شد و خودرو به پلیس اگاهی انتقال داده شد که تا کنون 10 شاکی وی را شناسایی کرده اند و تحقیقات پلیسی کماکان ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در خاتمه به بررسی پرونده پرسه زنی یک مجرم مقابل راهنمایی و رانندگی و مراکز پلیس + ۱۰ برای شناسایی خودروها با خلافی بالا اشاره کرد و خاطرنشان داشت: این شخص پیشنهاد تبدیل کردن جریمه آنها به یک سوم را می داد که در نهایت یک شخص شاکی از این موضوع و مجرم دستگیر شدند و مجرم به 15 فقره تخلف در این راستا اعتراف کرد.
 
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,

 
,
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه