اخبار داغ

از انهدام باند سارقان میلیاردی تا توقیف ۴۴ دستگاه وسائط نقلیه متخلف

از انهدام باند سارقان میلیاردی تا توقیف ۴۴ دستگاه وسائط نقلیه متخلف
فرمانده نیروی انتظامی در چهارمحال و بختیاری از انهدام باند ۱۲ نفره سارقان میلیاردی منازل، موتورسیکلت و خودرو با ۲۹ فقره سرقت در شهرکرد، خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده نیروی انتظامی در چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های متعدد منازل، موتورسیکلت و خودرو در شهرکرد، موضوع به صورت جدی در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی مخفیگاه سارقان را شناسائی و موفق شدند اعضای این باند ۱۲ نفره را دستگیر و ۱۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت و مقادیر قابل توجهی وسایل منزل از جمله طلا و زیو آلات کشف کنند.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به معرفی سارقان به مراجع قضائی بیان داشت: ارزش اموال مسروقه مکشوفه بیش از ۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,

 

,
توقیف۴۴ دستگاه وسائط نقلیه متخلف در شهرستان بروجن
, توقیف۴۴ دستگاه وسائط نقلیه متخلف در شهرستان بروجن,
 
,

سرهنگ غلامعلی شکری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بروجن در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در راستای پیگیری مطالبات مردمی و برخورد با تخلفات حادثه‌ساز وسائط نقلیه، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان بروجن به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران ۳۰ دستگاه موتورسیکلت و ۱۴ دستگاه خودرو فاقد مدارک که با حرکات مخاطره‌آمیز و ایجاد صدای ناهنجار برای شهروندان ایجاد مزاحمت می‌کردند را توقیف و روانه پارکینگ کردند.

شکری در پایان با اشاره اعمال قانون درخصوص موتورسیکلت‌ها و خودروهای توقیفی گفت: اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط پلیس به طور قاطع در شهرستان بروجن دنبال می‌شود.

, جهانبین نیوز,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه