اخبار داغ

فرمانده انتظامی میناب خبرداد؛

کشف ۱۶ هزار کیلو گرم مواد غذایی وحبوبات احتکار شده در هرمزگان

کشف ۱۶ هزار کیلو گرم مواد غذایی وحبوبات احتکار شده در هرمزگان
فرمانده انتظامی شهرستان میناب از کشف 16 تن مواد غذایی وحبوبات احتکار شده به ارزش 2میلیارد و 100 میلیون ریال در شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محمد رستمی، فرمانده انتظامی میناب در گفتگو با خبرنگار  هرمز؛ اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار مواد غذایی و حبوبات توسط افراد سود جو، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  هرمز,

فرمانده انتظامی میناب بیان کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک انبار در شهر میناب شدند که پس از هماهنگی قضائی محل مورد نظر مورد بازرسی قرار گرفت.

رستمی افزود: دربازرسی انجام شده مقدار 16 تن انواع مواد غذایی وحبوبات شامل خمیرمایه،تمبرهندی،عدس،نخود و لوبیا کشف وضبط شد.

وی، ارزش کالای احتکار شده را برابر اعلام کارشناسان 2 میلیارد و 100 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و برای اعلام حکم و مجازات به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال و انبار مذکور نیز توسط ماموران پلمب شد.

فرمانده انتظامی میناب در پایان از شهروندان خواست هرگونه خبری که در خصوص احتکار کالای های اساسی دارند سریعا با تلفن 110 اطلاع دهند.

,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه