اخبار داغ

دانش آموزان اردبیل در جشنواره خوارزمی رتبه اول کشور را کسب کرد

دانش آموزان اردبیل در جشنواره خوارزمی رتبه اول کشور را کسب کرد
مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل از کسب رتبه اول کشوری دانش اموزآن استان در محور فعالیت آزمایشگاهی جشنواره نوجوان خوارزمی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، احمد ناصری امروز در اختتامیه این جشنواره اظهار داشت: ارتقای دانش، مهارت و نگرش دانش آموزان در زمینه پژوهش و شیوه کشف و حل خلاقانه مسائل و فرصت آفرینی برای رشد و شکوفایی استعدادها و خلاقیت های دانش آموزان از جمله اهداف جشنواره نوجوان خوارزمی می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با بیان اینکه تعداد 198 هزارو 229 نفر از دانش آموزان استان در این جشنواره مشارکت فعال داشتند، خاطر نشان ساخت: از این تعداد 232 نفر در مرحله استانی حضور یافتند که از این میان 9 نفر در 5 محور موفق شدند به مسابقات نهایی کشوری که در استان خراسان رضوی برگزار شد، راه پیدا کنند.

,

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: در محور های آزمایشگاهی محمدامین افخمی و ایلکین ولیزاده(شهرستان پارس آباد )، دست سازه بابک روشنی (شهرستان مشگین شهر) رتبه اول کشوری، زبان و ادبیات فارسی محمدطاها باقریان (ناحیه 2)زبان انگلیسی دنیز قربانی و مبینا احمدی و غزال فیضی (شهرستان مشگین شهر)، پژوهش پانیذ رسول خانی و سنا صادقی (ناحیه 2) رتبه سوم کشوری و بازارچه(کارو فناوری) زهرا ایمانی (ناحیه2) رتبه اول و ماهرخ رستمی عنوان دبیر برتر کارو فناوری  را به خود اختصاص دادند.

,

گفتنی است مرحله کشوری جشنواره خوارزمی در 6 محور پژوهش، فعالیت های آزمایشگاهی، زبان و ادبیات فارسی، دست سازه، زبان انگلیسی، بازارچه کارو فناوری، در استان خراسان رضوی برگزار شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه