اخبار داغ

فرمانده انتظامی بندرعباس:

جاعل حرفه ای در بندرعباس دستگیر شد

جاعل حرفه ای در بندرعباس دستگیر شد
فرمانده انتظامی بندرعباس از دستگیری جاعل حرفه ای تبعه یکی از کشورهای همسایه با بیش از 600 فقره جعل در بندرعباس خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ محمداسماعیل مشایخ، فرمانده انتظامی بندرعباس در جکع اصحاب رسانه اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی از اتباع کشور همسایه با هویت جعلی ایرانی اقدام به تهیه مدارک جعلی می کند، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,


فرمانده انتظامی بندرعباس افزود: با بررسی های بعمل آمده و رصد اطلاعاتی مشخص شد متهم اقدام به جعل مدارک برای اتباع بیگانه و همچنین افراد متواری با جرائم سنگین می کند.

مشایخ تصریح کرد: پس از شناسایی متهم و با هماهنگی مقام قضائی مأموران به مخفیگاه متهم اعزام که در بررسی دقیقتر از مکان مذکور تعدادی آلات و ادوات جعل از جمله دستگاه پرینتر و دستگاه ساخت مهر به همراه تعداد زیادی عکس و شناسنامه های جعل شده و مدارک دیگر کشف و ضبط شد.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به عدم حضور متهم در محل دستگیری وی نیز در دستور کار قرار گرفت که ماموران پس از چندروز کار اطلاعاتی موفق شدند مخفیگاه اصلی وی را شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه نامبرده را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس با اشاره به اینکه از مخفیگاه متهم بیش از 600 فقره اسناد و مدارک جعلی کشف شد، خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت برخورد با چنین مواردی ، مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه