اخبار داغ

رییس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه:

مشکلی از نظر تأمین کالاهای اساسی در کرمانشاه نیست

مشکلی از نظر تأمین کالاهای اساسی در کرمانشاه نیست
رییس سازمان کشاورزی استان کرمانشاه گفت: از نظر تامین کالاهای اساسی مشکلی در انبارهای کرمانشاه وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا خسرو شهبازی در گفتگو با خبرنگار مرصاد با اشاره به اینکه برای تامین کالاهای اساسی، در انبارها هیچ مشکلی وجود ندارد اظهار داشت: یک هزار و ۲۰۰ تن برنج در انبار داریم، همچنین میزان برنج هندی انبار شده یک هزار و ۳۸۳ تن و به همین میزان نیز در حال حمل وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: گوشت مرغ منجمد هم ۵۸۰ تن در انبار وجود دارد و از نظر تامین محدودیتی نداریم؛ مرغ منجمد با قیمت شش هزار و ۷۵۰ تومان به ازای هرکیلوگرم برای مصرف کننده به فروش می رسد.

,

وی با بیان اینکه ۳۶۷ تن گوشت قرمز منجمد در انبار داریم بیان کرد: در ۱۱ نقطه کرمانشاه و در شهرستانهایی نظیر سنقر، هرسین و صحنه توزیع گوشت گرم گوسفندی با قیمت ۳۶ هزار تومان در دست انجام است.

,

شهبازی با اشاره به اینکه تاکنون ۲۶ تن گوشت گرم گوسفندی توزیع شده تصریح کرد: میزان ذرت انبار شده یک هزار و ۳۷۰ تن و حدود چهار هزار تن نیز در حال حمل می باشد و همچنین ۱۲۰ هزار تن خروجی استان است که علاوه بر تامین نیاز استان به سایر استانها صادر می شود.

,

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: در انبارهای ما یک هزار و ۸۷۸ تن جو و ۷۸۸ تن کنجاله سویا در انبار و بیش از دو هزار تن نیز در حال حمل است همچنین هفت هزار تن شکر خریداری شده و مشکلی از نظر تامین شکر نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه