اخبار داغ

فرماندار کلاله:

برخی مدیران کلاله ای ضعیف عمل می کنند/ جای چنین افرادی پست های مدیریتی نیست

برخی مدیران کلاله ای ضعیف عمل می کنند/ جای چنین افرادی پست های مدیریتی نیست
فرماندار کلاله گفت: برخی از مدیران در ارائه عملکرد خود کوتاهی کرده و عملکرد بسیار ضعیفی دارند و اگر اینگونه باشد، جای این افراد در پست های مدیریتی نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، محمد حمیدی دومین جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت  شهرستان‌کلاله با اشاره به اینکه هفته دولت، فرصت مناسبی برای ارائه و بیان خدمات دولت به مردم است افزود: همه دستگاهای اجریی شهرستان با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی در نکوداشت این هفته و تبیین سیاست ها و اقدامات دولت اهتمام داشته باشند و در جهت اطلاع رسانی عملکرد و فعالیت های دستگاهای خود به مردم بکوشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلاله, خبر,

نماینده عالی دولت در ادامه از مدیران شهرستان گله کرد و گفت: برخی مدیران ما در ارائه گزارش عملکرد خود کوتاهی کرده و متوجه شرایط اقتصادی جامعه و برنامه های دشمنان برای نا امیدکردن مردم نیستند و خیلی ضعیف عمل می کنند و اگر بخواهد اینگونه باشد، جای "مدیر" آنجا نیست.

,

فرماندار کلاله ادامه داد: مدیران ما بیشتر از ساعات اداری در دفتر کار حضور داشته باشند، بشینند فکر کنند، و برای انجام برنامه های حوزه کاری خود در این شرایط راهکار ارائه دهند.

,

این مقام‌ مسئول در ادامه صحبت های خود تاکید کرد: 
تمامی مدیران شهرستان در برنامه ی طرح نشاط اجتماعی که هر هفته در پارک امام حسین (ع) برگزار می شود حاظر و عملکرد خو را به مردم ارائه دهند.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه