اخبار داغ

شهردار شهرآباد خبر داد؛

اردوگاه شهید مدرس شهرآباد از بلاتکلیفی خارج شد

اردوگاه شهید مدرس شهرآباد از بلاتکلیفی خارج شد
شهردار شهرآباد با بیان اینکه پس از سال‌ها پیگیری اردوگاه شهید مدرس شهرآباد از بلاتکلیفی خارج شد، گفت: از این پس این اردوگاه جهت استفاده به نفع شهر و شهروندان و بر اساس طرح هادی تحویل شهرداری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهندس علی نجفی در گفت و گو با خبرنگار یار خراسانی اظهار داشت:از ابتدای شروع بکارم یکی از مهم ترین اولویت های خود را فراهم ساختن زمینه تعیین تکلیف این اردوگاه قراردادیم و خوشحالیم که به شهروندان عزیز اعلام کنیم که با پیگیری و توافق صورت گرفته شهرداری و شورای اسلامی با اداره کل زندان های خراسان رضوی این مهم در روزهای گذشته محقق شد و پس از سال‌ها بلاتکلیفی، این اردوگاه تحویل مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

 نجفی با بیان اینکه این اردوگاه که در بهترین نقطه شهر شهرآباد قرار دارد با مستحدثات و تأسیسات زیاد در اوایل انقلاب به عنوان محل اسکان افاغنه مورد استفاده قرار می گرفت افزود: پس از انقلاب با واگذاری قسمت هایی از آن به ساخت مدارس در مقاطع مختلف و همچنین برخی دیگر از نهاد ها، حدود 5. 5 هکتار آن نیز در دهه 1370 به عنوان بند باز به سازمان زندان ها واگذار شد و از آن زمان تاکنون در اختیار این نهاد قرار گرفت که با توافق صورت گرفته دو طرفه که هم به نفع اداره زندان‌ها و هم به نفع شهرداری می‌باشد.

,

وی ادامه داد:از این پس این اردوگاه جهت استفاده به نفع شهر و شهروندان و بر اساس طرح هادی تحویل شهرداری شد.

,

شهردار شهرآباد با اشاره به کمبود فراوان زمین در شهر، مهم ترین اولویت استفاده از این اردوگاه با ارزش تقریبی شش میلیارد تومان بعد از کسر معابر تفکیک اراضی آن بر اساس طرح هادی دانست و اظهار داشت: شهرداری آمادگی خود را جهت همکاری در تأمین زمین نمایندگی ادارات در مرکز بخش اعلام می کند.

,

وی با قدردانی از همراهی جناب آقای دکتر بنیادی نماینده مردم شریف منطقه در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل محترم اداره زندان‌های خراسان رضوی و ریاست محترم اداره زندان کاشمر و مدیر کل محترم دفتر فنی استانداری خراسان رضوی و همراهی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرآباد و همچنین مسئولان شهرستان بردسکن و استان به منظور تحقق این مهم هم تشکر کرد و افزود: قطعاً با حمایت مدیران استان و برنامه ریزی هایی که صورت خواهد گرفت تحول در بهره برداری از این اردوگاه را در آینده نزدیک شاهد خواهیم بود.

,

در این باره رئیس شورای اسلامی شهرآباد ضمن ابراز خرسندی از تحویل اردوگاه شهید مدرس گفت: فرصت ارزشمند تحویل زمین اردوگاه را با برنامه ریزی های اصولی به یک پتانسیل ویژه جهت رشد و توسعه بیش از پیش شهرمان با همراهی و همکاری بدنه‌ی فنی و مهندسی شهرداری تبدیل می کنیم.

,

احمد نخعی افزود: این نگین ارزشمند با یک نگاه فرهنگی، مذهبی، تفریحی، تجاری و مسکونی تأثیر بسزایی در ساماندهی و توازن همه جانبه شهر دارد.

,

وی خاطرنشان کرد: در برنامه ریزی ها و مطالعات انجام گرفته توسط شهرداری شهرآباد این نگاه اصولی وجود دارد که یک تحول عظیم در کلیه‌ی امور شهر با این رخداد مبارک رقم بخورد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه