اخبار داغ

دستگیری ۷۰ نفر در قم به دلیل ایجاد تصادفات ساختگی

دستگیری ۷۰ نفر در قم به دلیل ایجاد تصادفات ساختگی
دادستان قم گفت: طی سال گذشته ۷۰ نفر به دلیل ایجاد تصادفات ساختگی در قم دستگیر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی کاهه در دیدار با سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده انتظامی استان قم، با بیان اینکه در قم تعامل بین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی کم نظیر بوده، به گونه‌ای که در بسیاری از مأموریت‌ها دادستان و معاونان دادستان در خط مقدم و در کنار نیرو‌های پلیس حضور دارند، عنوان کرد: رویکرد دستگاه قضایی همانند نیروی انتظامی جهادی و انقلابی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

دادستان قم با بیان اینکه حساسیت استان قم باعث شده تا وقوع برخی حوادث جنبه ملی و بعضا فراملی پیدا کند، گفت: برخورد با بدحجابی به دلیل جریحه دار کردن عفت عمومی همواره در دستور کار پلیس و دستگاه قضایی است.

,

کاهه با اشاره به اینکه اخلال در نظم صرفاً استفاده از سلاح سرد نیست بلکه مزاحمت ها، آلودگی صوتی و دور دور کردن خودرو‌ها را نیز شامل می‌شود، افزود: تکرار جرمی مانند آلودگی صوتی هدفمند بوده و با توجه به شعار دادستانی یعنی "قانون در خدمت عدالت" بدون اغماض با این افراد برخورد می‌شود.

,

وی با بیان اینکه تعاملات فی مابین پلیس و دستگاه قضائی به نفع جامعه است به آسیب شناسی برخی جرایم در قم اشاره و افتتاح مجتمع قضایی در قم را از نمونه‌های آن برشمرد که منتج به کاهش برخی جرایم شده است.

دادستان قم همچنین ایجاد مجتمع تخصصی تصادفات را از دیگر اقدامات دستگاه قضایی در قم دانست و تصریح کرد: طی سال گذشته ۷۰ نفر به دلیل ایجاد تصادفات ساختگی در قم دستگیر شدند.

,
,
,

کاهه، با تاکید بر مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر در قم، گفت: هر چه تعامل بین نیرو‌های انتظامی، عملیاتی و قضائی در استان بیشتر باشد، بهتر به نتیجه می‌رسیم.

,

‌کلانتری‌های قم تقویت می‌شوند

,

 

,

سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده انتظامی استان قم نیز در این دیدار بر ضرورت تاسیس و تقویت کلیه کلانتری‌های استان تاکید کرد.

,

وی با بیان اینکه هدف دستگاه قضایی و نیروی انتظامی مشترک است، اظهار کرد: دشمنان در تلاش هستند تا بین این دو سازمان اختلاف ایجاد کنند، اما تا به امروز نتوانسته اند به خواسته خود دست پیدا کنند.

,

فرمانده انتظامی استان قم سپس بر ضرورت ایجاد دو پایگاه پلیس آگاهی در استان تاکید کرد و افزود: نیرو‌های ستادی دارای توان عملیاتی شناسایی شده اند و در کلانتری‌ها از توانایی آنان استفاده می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه