اخبار داغ

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ متن این تذکرات که توسط علی‌اصغر یوسف‌نژاد قرائت شد T. به شرح زیر است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

ذوالقدر نماینده مردم تهران به همراه ۱۵ تن از نمایندگان به وزیر صنعت، معدن و تجارت: نظارت بر فروش اینترنتی خودرو‌های داخلی.

,

دهقان نماینده چناران به همراه ۱۷ تن از نمایندگان به وزیر کشور و وزیر ارشاد اسلامی و وزیر ورزش و جوانان: علت ممانعت دولت از برگزاری مراسم جشن دکتر سلام با وجود ادعای آزادی بیان چیست؟

,

حبیب‌الله دهمرده نماینده زابل به رییس جمهور: شما بار‌ها در خصوص ریزگرد‌های استان سیستان و بلوچستان قول داده‌اید. لطفا دستور دهید یک بار برای همیشه با این وضعیت اسف‌بار برخورد شود.

,

مرادی نماینده مریوان به وزیر کشور: عدم ساماندهی پسماند در شهرستان مریوان و نارضایتی مردم از عدم جمع‌آوری پسماند‌ها در سطح استان.

,

زاهدی نماینده کرمان به وزیر کشور و وزیر جهاد کشاورزی: علی‌رغم تذکرات قبلی هنوز برای بحران پسته کرمان اقدام انجام نشده است. بیم آن می‌رود که این موضوع به یک آسیب جدی تبدیل شود.

,

گودرزی نماینده بروجرد به وزیر کشور: لزوم تجهیز و تامین نیروی انسانی پاسگاه انتظامی منطقه آبسرد بروجرد با وجود ضرورت فعال‌سازی پاسگاه و وجود ساختمان مناسب اقدامات لازم انجام نشده است، به وزیر کشور: کارکنان شهرداری بروجرد حدود هشت ماه است که حقوق نگرفته است. شهرداری بروجرد توان پرداخت ندارد.

,

نیک‌فر نماینده لاهیجان به وزیر صنعت، معدن و تجارت: علت حذف ارزش افزوده در واردات چای و ممنوعیت صادرات چای در سال حمایت از کالای ایرانی چیست؟

,

کاظمی نماینده اردل و فارسان به رییس جمهور: بخشی از مشکلات عدم تعامل مثبت بین دولت و مجلس شورای اسلامی به دلیل عدم حضور معاونین وزارتخانه‌ها در مجلس است.

,

کرد نماینده مردم میرجاوه به وزیر جهاد کشاورزی: آبخیزداری در شهرستان خاش و میرجاوه به فراموشی سپرده شده، چرا برنامه تدوین شده و اجرایی در این مناطق وجود ندارد؟

,

زاهدی نماینده مردم کرمان و یوسف‌نژاد نماینده ساری به رییس جمهور: عدم توجه و رسیدگی به مشکلات معیشتی خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران چیست؟

,

نوروزی نماینده رباط کریم به وزیر اقتصاد: علت عدم هزینه‌کرد از عوارض صادرات و واردات در مناطق آزاد چیست؟

,

کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت به وزیر دادگستری: چرا ثبت املاک در خدمات‌دهی به مردم کوتاهی می‌کنند؟

,

کرد نماینده مردم خاش به وزیر نیرو: چرا پروژه آب شرب ۱۰۰ هزار نفری شهر خاش در بلاتکلیفی قرار دارد. به وزیر نفت: چرا پروژه گازرسانی به شهرستان‌های خاش و میرجاوه شروع نمی‌شود؟

,

خدابخشی نماینده الیگودرز به وزیر نیرو: تسریع در انجام عملیات آبرسانی به روستا‌های الیگودرز.

,

نادری نماینده اورامانات به وزیر راه و شهرسازی: بی توجهی به وضعیت راه‌های حوزه اورامانات در خصوص توسعه راه‌ها و ایمن‌سازی جاده‌ها. به وزیر بهداشت و درمان: تعیین تکلیف وضعیت بیمارستان حوزه اورامانات و تاخیر در ساخت آن.

,

مرادی نماینده مریوان به رییس جمهور: دلیل عدم تخصیص درصدی از درآمد‌های مرزی به ایجاد زیرساخت‌های لازم در شهرستان مریوان چیست؟ به وزیر کشور و وزیر صنعت، معدن و تجارت: عدم ساماندهی مرز‌های شهرستان مریوان و سروآباد و مسدود شدن مجدد مرزها.

,

همایون هاشمی نماینده اهواز به وزیر ورزش و جوانان: در خصوص حوادث پیش آمده در ورزشگاه‌های کشور در حین برگزاری مسابقات فوتبال بررسی‌های لازم انجام شود.

,

مرادی نماینده مردم بندرعباس به وزیر نیرو: عدم پرداخت حقوق مکفی و تاخیر در پرداخت حقوق و مزایای آبداران تحت پوشش شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی موجب نارضایی این افراد شده است.

,

کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت به وزیر نفت: چرا انشعاب گاز برای حاشیه شهر‌ها انجام نمی‌شود.

,

حاجی نماینده مردم شاهین‌شهر به رییس جمهور: تدبیری بیندیشید تا جوانانی که به دنبال به اجراگذاشتن مهریه عازم زندان شده‌اند مشکل‌شان حل شود. به وزیر دادگستری: ضرورت تدبیر در کمترین زمان ممکن برای آزاد شدن کالا‌های احتکار شده توسط محتکرین.

,

کریمی، فیضی و صدیف بدری نمایندگان اردبیل به وزیر نیرو: به مشکلات کارگران و کارکنان نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان رسیدگی عاجل کنید.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه