اخبار داغ

همزمان با سراسر کشور؛

برگزاری مراسم پرفیض دعای عرفه روز سه شنبه در اردبیل

برگزاری مراسم پرفیض دعای عرفه روز سه شنبه در اردبیل
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: مراسم پر فیض دعای عرفه روز سه شنبه ساعت 17 همزمان با سراسر کشور در مصلی اردبیل برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، حجت الاسلام مهدی ستوده ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: همزمان این مراسم پرفیض در مساجد جامع شهرستان های استان اردبیل نیز برگزار خواهد شد و مراسم دعا خوانی و سخنرانی در خصوص فضیلت این روز در کنار مراسم دعا خوانی اجرا خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی روز عرفه را روز نزول رحمت عام الهی عنوان کرد و افزود: قرائت دعای پرفیض عرفه، زمینه ساز تجلی مغفرت و آمرزش خدا نسبت به بندگان است که در این روز معنوی و مقدس، دل های بندگان الهی از شوق و خشیت، خاضع گشته و با تمام اخلاص و نهایت بندگی سر در آستان پروردگار نهاده و این دعای پر فضیلت را زمزمه می‌کنند.

,

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در بیان اهمیت اعیاد ماه ذیحجه تصریح کرد: دو عید مهم قربان و عرفه از ارکان عملی اسلام در آئین مقدس حج است و همه مسلمانان به آن اعتقاد دارند و در این روز مسرور بوده و اطعام می‌کنند و به همدیگر هدیه می دهند.

,

حجت الاسلام ستوده در فضیلت اعمال حج طی سخنانی بیان داشت: بهترین مکان برای بروز و ظهور ارزش های دینی، مراسم حج است که اقوام و ملیت های مختلف در یک مکان و زمان واحد و با هدفی واحد گرد هم می آیند.

,

به گفته وی یک جامعه شناس اگر بخواهد به مطالعه این اجتماع بپردازد، می بیند که همگی تقریبا اعمال واحدی را انجام می دهند و با هدف واحدی مشغول حج هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه